EliteCorrado Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Jeg har skaffet noen rs4-style felger, på tevodekk. Jeg får dem i morgen ,men det er litt i lengste laget for min del, så jeg venter til onsdag. Hvilket innpress skal jeg satse på? Bilen er senket, men ikke maks, 17toms dekkbredde 205 40 profil. Jeg er spent, gleder meg som en unge, har aldri kjøpt feljær før. Si ifra hvis det er noe jeg bør tenke på... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 jeg har fått i nye felger nå... skal prøve å legge ut bilder av prosjektet mitt, men er ikke sikker på hvordan jeg gjør d... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 crappy mobilbilder folkens.. menmen.. skal legge ut flere når jeg får til Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 rasert motorfeste en rar løsning på utluftinga til veivhuset Uferdig front Nye felger Grunning av deler og bil ferdig front Det står fortsatt igjen en hele masse arbeid på bilen, men det er godt å komme igang. Dessuten er det kommet en ny Corrado hit til distriktet, en G60 Denne kan sees på: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1616576;username= Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Begynt å lakke selv nå? Blir det bra? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 veeel.... Det blir vel som så.. Har aldri gjort det før, så jeg må rette opp på noen småfeil. Men det går rimelig greit ja. Plages litt med at lakken heller havner på gølvet enn på delane. Vet ikke helt hva jeg gjør galt. Kan hende lufttrykket er galt... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Viskositet på lakken, temperatur og ikke minst påføringsmengde har store innvirkninger på om lakken siger eller ikke. Øvelse gjør mester Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 altså, sigen er ikke det største problemet. Men garasjen ser ut som et H#lv#tt# etter lakkering. Det virker ikke normalt. Virker som om halvparten av lakken går i forstøvning. Men uansett, jeg skal prøve videre. Broderen kjøpte seg en lik bil, så han må lakkere en skjerm og den spoileren som du solgte meg, den ser ikke UT etter alle farthumpene her i distriktet. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Denne nye Corradoen er planlagt å bli helsvart. Dessuten har jeg skaffet nye dempere og fjærer til bilen. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Jeg har et lite problem ang. montering av ladekjøler. Jeg har kappet bort så mye som det går an for å montere kjøler, men jeg sliter med et rør som sitter i framkant i støtfanger. Det er vel sikkert ikke noe vanskelig å få bukt med problemet, men lurte på om det er noen her inne som har gjort noe lignende før? Min egen løsning er å kappe røret der det knuger og sette inn en slange med klemmer. I og med at det er returrøret for servostyringa, så er ikke oljetrykket så høyt. Opinions? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Se i tråden min hvordan jeg gjorde det. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 beklager autotune, jeg får ikke lasta ned bildene... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Er skrudd fast i plata over IC. Har også kappa vekk den nedre delen av stiveren på midten av frontplata. Her ser du hvordan den ligger i forhold til fanger. Rett bak skiltet. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Neihmen? Hva er det for et arti lite deksel over dynamoen? Hvor får man tak i sånne? Møller bare så teit på meg når jeg sa "dynamodeksel" til dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg