EliteCorrado Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 ved bruk av MFA, så viser verdiene 244 ved 6000rpm-. På tomgang viser den 155.... Er lekkasje grunnen? Hvor da? etter spjeldhus? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 hmmm....ser ut som om det lekker ved innsuget. kommer noe susing derifra. Sikkert pakninga. kan ventilen for kull-filteret "låse" seg på et vis? Hva er dimensjonen på o-ringene på dysene? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 o-ringene på dysene må du ha originalt, da dem er veldig tykke, og ikke standard o-ring tykkelse. Koster ikke mange kroner for et sett. Det kan suse litt fra skruen til tomgangjusteringen. Har du fjernet boost-return? Det blåser ganske mye fra utblåset på spjeldhuset da, og det kan være det du hører. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 var nok kompressoren som laga lyd. Begynte i går ettermiddag. Og idag ble det registrert bitte-bitte-bittesmå partikler av kompressorgods. Det var slutten på en æra. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 skal jeg satse G-lader eller turbo? ser helst en brukt lader, hvis det finnes noen.... hvis ikke blir det ombygging til turbo Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 og enda viktigere.... hvilke reimer fungerer hvis jeg skal ta av laderen? har g60 med aircondition Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Jaja, ifølge mr. poloclassic, så har laderen akkurat berget i tide. Null skade skjedd, så nå blir det overhaling. I mellomtiden, blir broderen rado reparert. Høyre drivaksling har gått av. En tynn aksling på 20mm i tykkelse. Halvparten av min. Hentet fra Namsos til rørvik med grei trekkvogn Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 jaja, da er det to måneder siden bilen ble satt stille. G-laderen ble sendt til overhaling. Nå kom den endelig tilbake igjen, ferdig overhalt og lett portet. I denne forbindelse så lurer jeg på om noen der ute har slik en enveisventil for å sette på slangen som går til tomgangsregulatoren. Da min har havarert ( som ikke tålte olje eller varme, kun kaldt vann :S) Kan også kjøpe den siste slangen før innsuget. Denne 90 gradern dimensjon ca 2 toms. Når jeg først har ting igang, så etterlyser jeg også rs-utblås for laderen. Jeg trenger kun en av disse tingene som jeg har spurt etter: -Enveisventil -90 graders slange ca 2 tomm -RS utblås med slange og skjøtestykke Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Da ble nettopp bilen EU godkjent og satt på langtur. I og med at enveis ventilen laget krøll, så ble denne tatt av. Etter dette har jeg begynt å oppleve bedre driftsøkonomi. 0.6L per mil. Denne ventilen skal på igjen senere, men da trengs en bedre patent. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 angående denne ventilen, så anbefaler jeg å ikke ha denne på. Denne ødelegger brenselsøkonomien. Håper at frode g-lader får med seg dette? Kanskje han greier å endre noen parametre på dette når han brenner nye chipper. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Går bilen bra med lett porting,? Om du har kjørt den inn enda da.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 merket ikke noe særlig.....i det jeg har tatt av enveisventilen da. Kunne ha sjekket opp max trykk...men da trenger jeg en magnet ventil som jeg har mast om i mange uker... En med 3/4" inngang og utgang utstyrt med 12V elektromagnet Går også bra om det er noen som selger en original resirkuleringsventil.(må også ha magnetventil) Ifølge MFA greide jeg å lade 252 før overhaling Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 noen som ønsker å bytte bort sin originale støtfanger mot en RS-Støtfanger? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 hmm...her var det lite folk gitt... Får legge ved et bilde da. Hva synes folk? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Finere med org fangern og noen andre felger hadde gjort seg. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg