Gå til innhold

Red Tornado

Ranger emnet


EliteCorrado

Anbefalte innlegg

  • Svar 241
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

o-ringene på dysene må du ha originalt, da dem er veldig tykke, og ikke standard o-ring tykkelse.

Koster ikke mange kroner for et sett.

Det kan suse litt fra skruen til tomgangjusteringen.

Har du fjernet boost-return?

Det blåser ganske mye fra utblåset på spjeldhuset da, og det kan være det du hører.

The Power of Six

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jaja, ifølge mr. poloclassic, så har laderen akkurat berget i tide. Null skade skjedd, så nå blir det overhaling.

I mellomtiden, blir broderen rado reparert.

Høyre drivaksling har gått av. En tynn aksling på 20mm i tykkelse. Halvparten av min.

Hentet fra Namsos til rørvik med grei trekkvogn

DSC00812.jpg

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

jaja, da er det to måneder siden bilen ble satt stille.

G-laderen ble sendt til overhaling.

 

Nå kom den endelig tilbake igjen, ferdig overhalt og lett portet.

 

I denne forbindelse så lurer jeg på om noen der ute har slik en enveisventil for å sette på slangen som går til tomgangsregulatoren. Da min har havarert ( som ikke tålte olje eller varme, kun kaldt vann :S)

Kan også kjøpe den siste slangen før innsuget. Denne 90 gradern dimensjon ca 2 toms.

Når jeg først har ting igang, så etterlyser jeg også rs-utblås for laderen.

 

Jeg trenger kun en av disse tingene som jeg har spurt etter:

-Enveisventil

-90 graders slange ca 2 tomm

-RS utblås med slange og skjøtestykke

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble nettopp bilen EU godkjent og satt på langtur.

I og med at enveis ventilen laget krøll, så ble denne tatt av.

Etter dette har jeg begynt å oppleve bedre driftsøkonomi.

0.6L per mil. Denne ventilen skal på igjen senere, men da trengs en bedre patent.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

merket ikke noe særlig.....i det jeg har tatt av enveisventilen da.

Kunne ha sjekket opp max trykk...men da trenger jeg en magnet ventil som jeg har mast om i mange uker...

En med 3/4" inngang og utgang utstyrt med 12V elektromagnet

Går også bra om det er noen som selger en original resirkuleringsventil.(må også ha magnetventil)

Ifølge MFA greide jeg å lade 252 før overhaling

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår