Autotune Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Hør med denne fyren kimandre16@hotmail.com Trur han har en ny til salgs. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 vi får prøve.....takkar Legger med et bilde av folkevogna når den ble godt vaska i ettermiddag :) Ps! Det ække min tilhenger Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 æsj, denne ventilen som Kim-Andre hadde liggende, passer tydeligvis ikke min bil. Hans var til VR6.... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Senkesett på autospar fra JOM: -For alle modeller( ser det ut som) -TUV -40-85mm fram og bak Pris 4499,- Hvordan er dette settet? synes det var billig.... alt dere vet om dette....takk Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 btw, denne ventilen som jeg leter etter (lasteavhengig) eksisterer denne på flere modeller? Jeg mener: kan den tas fra en annen VW? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Søk på ebay.de bremskraftregler? finnes på Golf II eller III, muligens også på Passat 35i http://cgi.ebay.de/BREMSKRAFTREGLER-VON-ATE-VW-GOLF-2-CORRADO-POLO-2_W0QQitemZ290197022711QQihZ019QQcategoryZ63278QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 joda, har sett denne før... Så også en på Germanautoparts, men denne hadde ikke støtte for ABS. Ble corrado levert uten ? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Mener alle Corrado har ABS. Vurderer å selge coilowers`n(COBRA). Kjørt ca 60mil.Intressert? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 corrado 89-91 i statene har tydeligvis ikke ABS. Men det har VR6. Rart, min har da ABS. Btw, dette er samme ventil som på Euro G60.(USg60=euroG60) Da skal den bestilles. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 hmmm..hvor mye? for coilovers? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Aner ikke.... Bud kan vurderes. Kosta 8K. Høyst usikkert om jeg skal selge, men fikk plutselig lyst på KW variant 3. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 hmmmm.... Husk meg da. Tar de gjerne jeg, bare ikke i nærmeste fremtid.(hvor rart det kan høres ut...) Nok om det. Finnes det noen der ute som har den rammesaken rundt gearspaken til salgs? tenker på en arti mod, og trenger en i reserve. Farge og tilstand spiller ingen rolle, så lenge den ikke er overkjørt. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 http://www.dubdesignindustries.com/catalog/product_info.php?cPath=69_75_82&products_id=227 Audi TT mod? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 nope. gammaldags mener jeg da. noe mer glatt i formene. Ya shall see Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190190336733&ssPageName=ADME:B:BCA:US:1123 Sjekk om det kan være forskjell, da dette er en rhd. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg