EliteCorrado Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Finere med org fangern og noen andre felger hadde gjort seg. Jada masa! Jobber med saken....Men felgene blir på inntil videre til jeg finner noen som ser bedre ut. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet August 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Da varmeapparatet kun virker på mode NULL & Fire, så er formotstanden på selve apparatet gåent. Må vifta ut? er dette en VAG del, eller må den skaffes på et annet vis? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Hmmmmmm. Jeg satt i ny motstand da jeg bytta varmeaapparat vifta mi. Men nå husker jeg dægern meg ikke om man MÅ ut med vifta eller ikke, ettersom min var ute alt.. Men. Det er jo ikke mye jobb og skru ut vifta heller da ! skru ut dekselet under hanskerommet, så ser du den oppe til høyre med en gang. Hvor skaffa jeg motstanden min igjen a ? hmm.. Trooor jeg endte opp med møller Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Da varmeapparatet kun virker på mode NULL & Fire, så er formotstanden på selve apparatet gåent. Må vifta ut?er dette en VAG del, eller må den skaffes på et annet vis? Du får kjøpt formotstanden på møller. synst å huske den kosta rundt 6-800kr. Nei du må ikkje ut med vifta. tekk ca 5 min å skifte den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Jo, må ut med vifta vel..... Det er bare å vippe ut låsehaken, og vri vifta en halv omdreining, så kommer den ut. Deksel under dash må skrus løs først. Det som ryker er ikke formotstanden, men en smeltesikring(liten rund, grå sak)ved siden av formotstanden. Koster max 50kr inkl lodding på et radio & Tv verksted. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet August 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 da får vi prøve å ordne denne sikringen som har gått av. Bedre enn å bytte hele motstanden. Nå kan jeg faktisk ordne bilen over flere dager uten å være avhengig av å få den ferdig til morgenen. Mulig jeg selger Radoen, trenger egentlig ikke mer bil enn dette: Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 huff..ofre corradoen for det der??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Du har AC system så trenger ikke å ta ut vifta. Formotstand er montert lenger til venstre mener jeg å huske. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 det er no ditta her som er formotstanderen? ekje de? Har ikkje AC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Der har du formotstanden på din ja. Biler med AC har ikke formotstanden på vifta mener jeg å huske. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet August 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 ok, da blir det å prøve å få ordna vifta etterhvert. Etter å ha innsett at tårnlagra levert på g60 er for dårlige for norske veier, så hadde jeg bestilt nye fra germanautoparts. Ombyggingskit fra g60 til vr6. Broderens g60 sliter med motorstreik. når tempen når ca 80 grader, like før vifta skal gå, så stopper bilen. Sånn helt uten forvarsel. Ingen fusk. Når den har blitt litt kaldere, så starter den igjen. uten fusk. har bytta et par følere, ingen forskjell. Noen som har en peiling på hva det kan være? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet August 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Der har du formotstanden på din ja. Biler med AC har ikke formotstanden på vifta mener jeg å huske. ...sier du? Hvor er den? på bryteren? BTW.... noen bilder: er som å sitte på asfalten når man kjører corrado en gang i blant... Folkevogna blir nok litt treig i aksen i forhold... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 vel...her har det skjedd svært lite i det siste. Siste ting som ble satt på folkevogna, var nye tårnlagre. Da de originale ble byttet ut nok en gang, så gikk de i stykker ..igjen. Nå er det VR6 tårnlagre som står i, og de holder nok en del lengre. Støtfangeren blir byttet da min kvinnelige rallykjører ville prøve litt offroad....i 80km/t , baklengs! Rs-fangeren måtte bøte med livet såklart. Heldigvis. Ny kupevifte og hastighetsregulering blir byttet innen et par uker, da kun modus 4 virker, og selve viften bråker. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 jaja. Har nå hatt bilen i 3 år. Et problem som jeg har hatt i disse årene, er at bilen starter HELT normalt. Kaldkjøringen er tilfredstillende. Alt er HELT perfekt... bortsett fra dårlig gange når den er varm. Den fusker LITT. Den går ikke helt 100 prosent. Begynner å fuske når kaldkjøringen er over, dvs rundt 60 grader. denne "feiltenningen" kommer ca hvert sekund. Byttet fordeler lokk tennplugger pluggledninger Blå temp sensor Er noen bekjent med et slikt problem? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Jaja, ting har faktisk skjedd i det siste. -Vifte fikset -Formotstand fikset -Motor koker, fikset -Forbruk, fikset En forferdelig jobb å bytte vifte på denne, da en TVERRBJELKE er satt på for å hindre slike som meg å bytte vifte selv. Ble gjort på 2.5 time :D Gikk bare sånn akkurat uten å ta ut dash. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.