EliteCorrado Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 som vi sier her oppe: TØRRPEIS!..hihi.. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 på mange av disse bilene så ryker varmeapparatene. For sikkerhetens skyld, så har VW tatt på seg jobben (Og kostnadene)med å installere en sikkerhetsventil på kjølerørene ute i motorrommene. Noen som vet noe som helst om dette? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 på mange av disse bilene så ryker varmeapparatene.For sikkerhetens skyld, så har VW tatt på seg jobben (Og kostnadene)med å installere en sikkerhetsventil på kjølerørene ute i motorrommene. Noen som vet noe som helst om dette? Snakka med VW i namsos, de sjekket etter om de kunne utføre jobben... Men dessverre er disse gått ut av produksjon. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 eg har slike liggendes. Har tatt dei av, for å få meir effekt (fortere varmt) i bilen. Det funket utrulig. varm bil på 1minutt, på kalde dager. Men mulig eg skal montere dei igjen. Viss du vil kjøpe så kom med eit bud=) Mulig eg selger til rette pris. morten. Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 "rett pris"? Eh....da har jeg antageligvis oppsøkt feil selger.. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 hehe... ikkje ta det ille opp=) Men viss det ikkje er å få kjøpe nytt, må du jo ut på det skrale bruktmarkedet. Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Nå var disse ventilene gratis når dem fantes, så.... Finner sikkert på alle Golf og Jetta som står på hugger`n. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 En historie: Jeg har kjøpt meg nytt batteri og ny regulator/børster til dynamo. Kjører i vel en dag uten problemer. Setter ifra meg bilen,gående, i 3 minutter. Etter det stopper den av seg selv og jeg får ikke start. Får smuglet til meg strøm og den går... normalt i 2 minutter før drag og lys forsvinner, til slutt stopper kjerra helt. Denne gangen bytter jeg til gammalt batteri og den starter igjen. bilen blir forlatt i to minutter (motor går) , og etter det så stopper motor igjen. Batteriet er ikke defekt. Kan det være at jeg har kjøpt dårlige børster/regulator? Kan det være dårlig jording? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Dårlig jording kan være synderen her ja. Sjekk alle jordingspunkt på motor, gearkasse og karosseri. Sjekk også kablene for resistans(ohm) med et multimeter. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 jeg har hatt lignende problem selv, at lys og alt blir borte. Da var det selveste dynamoen som var problemet. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 fant ut av skiten.... Etter litt prøving og feiling så fant vi utav at det var en ledning som hadde skylda. Den lille som går inn på dynamo. Klemte på ny kabel sko: Vroooom! :D Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 hvilken størrelse bruker folk på batteriet sitt her inne? 63 Ampere? 68? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 hvilken størrelse bruker folk på batteriet sitt her inne?63 Ampere? 68? Bruker Optima RedTop, det drar driten igang :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Optima? et slikt Gel-batteri? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Optima? et slikt Gel-batteri? jepp, vedlikeholdsfri,holder lengre og kan henges opp ned å fungere like bra :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg