EliteCorrado Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 han tenker å sette på magiske intercoolere, hihi. kanskje det kan fungere:D Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 http://www.cafepress.com/azmc/4042235 hahaha :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 lurer på om han føler seg litt dum? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Husker ikke delenr, men den med 3 ledninger.Klipp originalledning, og bruk loddeskjøter. Kosta 398,- mener jeg å huske. hvilken var det? 3 leder sier du.... for passat? hmmm.....tre av dem passer for 1,8 og en for 2.0 Prøver den for 1,8 jeg. artikkelnr er 52-952 Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 her har jeg en link til de som liker sånt.... høyhastighets kamera montert inn på motor. http://www.liveleak.com/view?i=73e_1192001762 ganske kult... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 noen som vet om en bakstilling til corrado? broderen har rasert bakstillinga, og trenger en ny. helst i trøndelagsområdet. pris? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 dette begynner å haste.... går det an å bruke bakstilling fra golf II? eller vento? passat? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Mener Corrado deler bakstilling med Passat 35i Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 får muligens tak i en. tusenlappen pluss frakt ække så gæærnt. tenker å bytte girolje på kjerra.raper en sjelden gang når den settes i revers, og noen ganger på høyt turtall fra 1. til 2. Hvilken olje anbefales? pris? Skal også nevnes at jeg brukte en type "bondeolje" på servoen min etter pumpebytte. kjøpt på FK, funka fjell det. poenget er at det trenger ikke å holde i 100 år, men skal være bra nok for bruk. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 du kan bruke golf 2 16v bakstilling den er helt lik den som står på corrado Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 ¨Gode nyheter, bakstillinga på den ene corradoen er byttet, funka fjell. bad news, motoren holder på å hoppe utav sitt skinn. Braketten som holder motorfestet i framkant har sprukket på to plasser. Har ingen bilder, vet bare at braketten sitter ved oljefilter. smeller ved klutsj-engasjering ev. ved slakking av gass. Regner med at denne kan sveises? eller bør den skaffes brukt? nytt? Anyone? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Tror jeg har en slik brakett liggende... Skal se hva jeg finner. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 :) Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 hvis du har den braketten for motorfestet, kan du ikke bare sende den? så får vi gjøre opp på et vis.. jeg må ut en tur i helga, så du hører vel ikke fra meg før til neste uke. BTW, ya got PM Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 det KAN se ut som om det sitter TO braketter der. Ække helt sikker.... men uansett så er det braketten NÆRMEST blokka jeg trenger. Den har knekt på to plasser, der gjengepartiet/ sveiste muttre er. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg