EliteCorrado Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 ser ut som om det sitter 3 bolter på denne braketten. to lange og tynne og en liten tykk en. Den tykke har forsvunnet, og dermed måtte de små boltene ta støyten. Ødelagt. Men har satt i ny tykk bolt da, fungerer inntil videre. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Får du til å lese av delenr på festet? Har gravd frem mitt, men ikke sikkert fet er likt, men jeg tror det. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 bolten løsnet på nytt og raserte hele festet. Tok av hele driten og fikk sveist det til en hel del igjen. Noen som har den blå tempsensoren til overs? Litt vanskelig å skaffe en ny en i disse tider.... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 eg har. bare send meg adresse og eg kan sende den på julaften. Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Hmmm..ny regner jeg med? Da kan du sende den;) Pris? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 brukt som funker fjell. eg kan sende den, du kan prøve den og du betlar viss du er fornøgd. Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 hva menes med brukt? i 1 dag? 5 år? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 det aner eg ikkje. Den stod på da eg kjøpte bilen for 2 år siden. Kjøpte ny for trudde den var defekt. vart INGEN foskjell med ny, så denne funker. problemet var fordelerlokket. Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 blir litt for gammalt. kjøper en ny, koster ikke allverdens. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 ok, helt greit=) Men er vel en stund til møller har åpent? her stenger de til 2.Januar. Så om du vil, så kan eg sende den. koster vel 14Kr i frakt. så kan du prøve den og betaler kunn om du er fornøgd. eg treng den ikkje. Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Jo-Amund Granheim Gluggfjellveien 9 7900 Rørvik Så får vi gjøre opp siden. Har alltids noe interessant liggende rundt i garasj og loft. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 hmmm....bilen min var på verksted her før jul. Da så jeg at begge foringene bak var gamle og ganske slitt. Dessuten hadde bremsekraft regulatoren (den som regulerer kraft mot tyngde) for bakbremser rustet fast, HELT fast. Noen som vet å få tak i disse foringene på en grei plass? Har funnet ventilen for å bytte ut, men finnes det et billigere alternativ? VW CORRADO GOLF MK2 & GTI BRAKE PRESSURE REGULATOR C46 - (eBay item 190184901553 end time Dec-30-07 01:47:27 PST) Er i utgangspunktet veldig rimelig, men skal se om den kan fåes til en enda bedre penge.... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 når det gjelder foringer så kan du jo få taki orginal foringer på div steder som møller,mekonomen,bilexstra osv. men når du først skal bytte ut ville jeg ha godt for polly foringer stivere å bedre kvalitet. det kan du jo få taki oss pedersen racing. kollevold,å sikker mange andre steder også. bare et lite tips husk at det er samme samme som golf 2 16v Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 hmmm....slike "sportsforinger", de er hardere? Men er de like holdbare? Hvilke foringer anbefaler du? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Med mindre du skal grisekjøre bilen på bane ville jeg brukt originalforinger. Foringer i Polyurethan blir unødvendig harde for vanlig bruk. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg