Gå til innhold

Red Tornado

Ranger emnet

EliteCorrado

Anbefalte innlegg

• Svar 241
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det aner eg ikkje. Den stod på da eg kjøpte bilen for 2 år siden. Kjøpte ny for trudde den var defekt. vart INGEN foskjell med ny, så denne funker. problemet var fordelerlokket.

Working offshore!

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, helt greit=)

Men er vel en stund til møller har åpent? her stenger de til 2.Januar.

Så om du vil, så kan eg sende den. koster vel 14Kr i frakt. så kan du prøve den og betaler kunn om du er fornøgd. eg treng den ikkje.

Working offshore!

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm....bilen min var på verksted her før jul.

Da så jeg at begge foringene bak var gamle og ganske slitt.

Dessuten hadde bremsekraft regulatoren (den som regulerer kraft mot tyngde) for bakbremser rustet fast, HELT fast.

Noen som vet å få tak i disse foringene på en grei plass?

Har funnet ventilen for å bytte ut, men finnes det et billigere alternativ? VW CORRADO GOLF MK2 & GTI BRAKE PRESSURE REGULATOR C46 - (eBay item 190184901553 end time Dec-30-07 01:47:27 PST)

Er i utgangspunktet veldig rimelig, men skal se om den kan fåes til en enda bedre penge....

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det gjelder foringer så kan du jo få taki orginal foringer på div steder som møller,mekonomen,bilexstra osv. men når du først skal bytte ut ville jeg ha godt for polly foringer stivere å bedre kvalitet. det kan du jo få taki oss pedersen racing. kollevold,å sikker mange andre steder også. bare et lite tips husk at det er samme samme som golf 2 16v

- porsche 993 stage 2 carrera 4

- derby CLS 80 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider