EliteCorrado Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 tenkte det samme selv... og hallo, de er jo någet dyrere enn originale i tillegg. Nei, går for standard, de holder jo i 15 år. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Noen som har et coilover sett å selge? Vil ikke satse noe mer på fjærsett. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Lite som skjer for tiden..... Legger med et par bilder av bilene DVD-skjermen ble installert i natt, for lite å gjøre :) Grei løsning på denne, da skjermen egentlig sitter i "spilleren" Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Bedre og bedre dag for dag.... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Så du stoler på USA beltene? De er vist livsfarlige.. Har du mye utstyr ellers på din USA-utgave? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 hei. har du fått Blåtempen i posten? testet den? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 hmm...virker litt skrøpelige ja. De har gått i stykker tidligere, men det skyldes slitasje. Det er en vanlig G60, med div. utstyr fra US. Kan nevne specs og duppeditter jeg har funnet på den: -Trimmet Glader og bytta chip -El vindu og el tak -Delskinn interiør -Annerledes støtfangere -AC (som jeg ikke ha gidda å fikset, kaldt land) -Cruisekontroll -US-Speedo -Knestøtter :drunk: (for late amerikanere) -Justerbart ratt :D -Veivhusventilasjons-varmer (LOL) -Bred radiator (for aktiv kjøring ;) ) -Push-in askebeger (Som brodern raserte!!) Mulig alt dette ikke er spesielt for US, men det er iallefall forskjellene mellom bilene som er hjemme. Min er 90, broderens 89 Og GGGOLF, ja, den har kommet. Men har ikke rukket å teste den ennå. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Har AC jeg også, men fungerer nok ikke. Merker ikke at det blir noe "kaldt". Men har ingenting av det du har utenom EL.vindu og push-in askebeger:) 90.modell her også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Det skal bli veldig kaldt når du starter AC. Hos meg er ledninger revet av ved radiator, eier mente at AC stjal litt effekt. Dessuten begynner rørene å bli dårlige. Tenker jeg kobler til ledninger og lager nye rør. LEnge siden ac service tenker jeg.... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 hvilke rør er det snakk om? Hvor ligger de? Hvor går ledningene? Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Rørene som går fra AC-radiator til kupeen. De er pill råtne og rustne. Bla under luftfilter. Ledningene går til trykksensor, denne sitter på radiator, rett ved batteri. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 jeg kan nevne at us utgaven hadde også bremse lys i bakluka rett under spoileren, å ikke slepe krok utak bak på bakfangeren,markerings lys på sidene av frontfangeren. Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 hmmm...stemmer det. Har lys der ja...hva har de andre da? Slepeøre bak? hva er det? Hadde det f#en meg ikke når jeg virkelig trengte det :fire: Lys på fanger ja :) Men disse er koblet om da.... skal koble det til US lys igjen, det er fete saker :D (ref.bilde under) Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Legger ut en sak jeg fant.... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Bremsekraft regulatoren min sitter dønn! Og et tonn med rust sitter på den. I og med at bilen snart skal på Eu-kontroll, så vil jeg gjerne bytte den. Merker også at bilen bremser mye mer enn normalt bak. Har funnet en, men denne støtter tydeligvis ikke ABS. HVa er forskjellen? Volkswagen Corrado Brake Kanskje noen vet om en annen en jeg kan få tak i? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg