Iversen88 Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Det sitter en bankeføler på blokka mi som er FT men den er ikke kobla til å jeg ser ikke noen ledig kontakt i nærheten, skal ikke den være tilkobla da? Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Det sitter en bankeføler på blokka mi som er FT men den er ikke kobla til å jeg ser ikke noen ledig kontakt i nærheten, skal ikke den være tilkobla da? Min er nå tilkobla! Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Motronicen fra ET motorene bruker vel ikke bankesensor. Det er vel det sprutet du kjører med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet August 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Bruker gammle motronicen ja. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg