hondachris Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 hei. Jeg har litt problemer med min motor, en datsun L18. Motoren min oppfører seg merkelig, den går på 3 sylindre på tomgang, og normalt(4) ved gasspådrag. Det er ikke fuktighet i fordeler, alle pluggledninger er satt skikkelig på osv, kan det være at den gnist "polen"(Vet ikke hva det kalles) men den polen som stikker ut på tennpluggen står enten for nærme eller for langt ifra der den egentlig skal stå?? Det er bygd om fra stifter til elektronisk på denne,å jeg har ikke så veldig skillz på elektronikk, så hvis dere har noen forslag til hvordan eller hva jeg kan gøre for å få den til å gå ordentlig.. så si ifra! Mvh Christopher u.Juelsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondachris Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Bump! Tror folket det kan være lurt å bytte plugger og pluggledninger? tilfelle det er overslag i de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Det kan absolutt være lurt! Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondachris Skrevet August 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Har nå prøvd nye plugger, den ble litt bedre, men ikke mye.. Andre forslag?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Var det tørt nede der tenpluggene satt? Ved fuktighet der nede så er det alt som trengs. Selv om du ikke merker fuktighet i fordelerlokket så kan det være der. Tørk skikkelig inni fordelerlokket, puss at rotor og alle polene inni fordelerlokket og se om det hjelper deg. Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg