Marulk Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Har prøvd å montere en el.takluke i min Omega 2.6i CD.. Jeg har trukket ledning ned til svart el.boks ved fothvileren... Men så ser jeg at nummer 25 i sikringsboksen, kun har kabelsko oppe, og ikke nede.. Mangler en ledning ?? Noen som kan dette.. Lr kanskje har prøvd dette ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 jeg bare koblet + til strøm, via. et rele, som gikk på tenningen, - jordet jeg på ei skrue som festet plastdekselet rundt. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Joa kan sikkert ordne det på den enkle måten... Men tenkte jeg skulle bruke det orginale lendningsnettet om mulig, slik at jeg fikk sikkring på rette plass, og alt så originalt ut .. Tenkte jeg skulle begynne med el. vinduer etterpå, fremme ivertfall... Tror du dette også må legges opp selv, eller ligger kanskje noe klart ? Somsagt en omega 2.6i CD 91mod Diamant med baksetevarmer (tror jeg)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg