Andreas3625 Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Hey. jeg har startet litt med photoshop nå.. er ikke noen pro, men prøvde å modde en mini. Jeg lurer på hva dere synes, og hva jeg bør gjøre om/bli bedre på. håper på svar. Jeg ser selv nå at felgene ikke ble noe bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 bra! 3 ting: ______________________________________________________________ 1. legg skygge på felgene dine... 2. fram felgen så litt skakk ut 3. prøv og juster fargen med brightness/constrution eller hva det nå heter... PS: bilen ser ut som at den er med i et bilspill(LFS eller noe) Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-Busch Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 syns bakfangeren ligner mistenkelig mye på Pete Smith's mini på digimods.co.uk..også felgene. det er ikke lov å "stjele" fra andre sine modder.. link: http://digimods.co.uk/images/Virtualcarimages/cars/Minirear2.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Er nok den ja.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg