Gå til innhold

Film om min XGolf Gti 16V

Ranger emnet

Mort1

Anbefalte innlegg

Har koka sammen diverse klipp jeg har filma av min xGolf.

Litt banekjøring, og noen bil og bilstereotreff jeg har vært med på.

Konstruktive tilbakemeldinger mottas gjerne..

http://home.online.no/~moaspen/film/golf.wmv size 20M 8.01 min

Edit:

Fant no gamle klipp fra Dbdrag finalen i vikingeskipet på en vhs kasett, som jeg kokte i hop.. Kanskje ikke så veldig spennende, men her er den..

http://home.online.no/~moaspen/film/dbgo.wmv size 13.7M 5,33 min

87 Golf Gti

78 Golfcart

84 Honda MB5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BRA FILM!

Du har artige synka elementer med video og lyd meget bra!

Også bilder som skifter i takt med musikk også video er fett!

Musikkvalgene er bra ikke noe topp 20 ting bare slik det nesten alltid blir!!

Harry overgangs effekt når bildet spinner ut... og den på slutten.. Men fotoalbums lukkingen over video og bilde lagt over også inn og ut fra det var fete! Her må en passe seg å ikke overdrive effektene... hadde du brukt bare fotoalbum og bilde over tingen hadde vidoen nådd ett enda høyere proff nivå, for en ler lett av de andre litt harry overgangene som roper jeg klarer å sette ut en video effekt i det dyre programmet mitt..

Også var det muligens litt lange deler på banekjøring og på musikkstevne, men altså dette blir bare om det skal være action hele veien, og det trang det ikke pga den dokumentariske avsluttningen.. Det var bra som det var!

Sterk avsluttning på vidoen! rett og slett rørende!

musikk og video der var meget bra og "sterkt" Det må ha vært ille for deg også å se bilen du jobba med maltrakert slik...

Takk for en meget bra video opplevelse Mort!! :D :D

Alle andre, last ned og nyt denne! Ett gullkorn!

-Pudding

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullit

Satt nesten med tårer i øyna på slutten. Kjipt å se en bil en har lagt så mye timer og penger i bli knust.

absolutt enig...

igen, Mort filmen din var STOR :)

mere mere!

har du no ener golf på gang eller siden du har det i avatar?

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tilbakemeldingene.

Pudding: Helt enig med deg at noen av overgangene ble litt harry, og det skal jeg se om jeg får retta på. Ser det liksom ikke før du får sett filmen i sin helhet et par ganger, etter å ha sett bare bruddstykker under redigering.. Er jo flere ting jeg ikke er helt fornøyd med, men man blir ikke mester uten øvelse, og masse gode tips ;)

Malte FuelTech: Motoren fikk full overhaling, som innebar borring av blokk, smidde alustempel, portet og plana topp, just kamdrev, kn-filter og 2.5" eksos. Det var vel det tror jeg... Kjøpte vraket tilbake, så nå er motoren på vei nedi mitt Golf 1 prosjekt som dere finner mere om her :D http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=4313

sheriff: Det var nok høy fart ja. hvor fort vet jeg ikke, men det var en sving som var for skarp. Bremsa i svingen, rompa kom ut i høyresvingen, venstrebakhjul traff en brostein i veikanten, kontra, og over ei stor grøft kutta tvert av ei furu på ca 20cm i diameter og fortsatte nesten 100 meter innover ei myr med småkratt. di to baki, ble vist kasta ut av bilen under rundkastene.. Kan ikke si annet en at di hadde dritflaks..

87 Golf Gti

78 Golfcart

84 Honda MB5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh...kjipt med bilen ass!

Ellers så er filmen grei nok...for mye kamera-bevegelser og mye unyttig filming etter min mening. Kunne jo også ha kuttet ned på endel filming så selve filmen blir kortere. Jeg synes det blir litt for uintresant, men når slutten av filmen kommer så skjønner man jo hvorfor det er brukt så mye materiell av filmen som mulig...

Fin musikk-bruk og fine overganger da...

:)

Stay UnderGround

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft konsept i filmen, og bra redigering til tider, men jeg synes den ble litt kjedelig jeg da... men det var synd med gofen da..

Skal ha + for litt tøft musikkvalg synes jeg da...

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider