TurboTony Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Når jeg snakket med BT så sa de at jeg måtte ha dester med TUV papirer.. Ikke vet nå jeg... Hadde jo vært greit å få festene ferdigsveist så slipper man alt det for er ikke noe ekspert akkurat på det ommrådet.. det er bare tull du trenger ikke papirer på de kun at de er orntli lagd og sveisa thats it! som jeg sa hadde jeg heller lagd det selv ass 3000,- svir godt i lomma får noen metall biter som er sveisa sammen. Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet August 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 det er bare tull du trenger ikke papirer på de kun at de er orntli lagd og sveisa thats it! som jeg sa hadde jeg heller lagd det selv ass 3000,- svir godt i lomma får noen metall biter som er sveisa sammen. Aha, da prøver jeg å godkjenne uten papirer. Nå gjennstår det bare å finne ett offer får å lage disse festene.. Forresten har du noen gode bilder av dine? Så de du hadde i tråden om din bil men hadde vært greit å ha noen gode.. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Aha, da prøver jeg å godkjenne uten papirer. Nå gjennstår det bare å finne ett offer får å lage disse festene.. Forresten har du noen gode bilder av dine? Så de du hadde i tråden om din bil men hadde vært greit å ha noen gode.. mulig jeg kan hjelpe deg med de om en mnd el no hvis du ikke finner deg no, jeg har allerede en gear travers til vri åtte kasse som er lagd til volvo hvis du er fysen Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 mulig jeg kan hjelpe deg med de om en mnd el no hvis du ikke finner deg no, jeg har allerede en gear travers til vri åtte kasse som er lagd til volvo hvis du er fysen Takker, jeg sender deg PM hvis det blir aktuelt men det ser faktisk ut som en av de lokale amrikaner-gutta kunne være behjelpelig med sveising av fester. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZnAkE Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 noen som har mål eller tegninger til disse festene? har sendt mail til JTR ang frakt kostnad til norge for festene, men hvis noen har en tegning eller noen mål så er det jo noe raskere å lage dem selv da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 noen som har mål eller tegninger til disse festene? har sendt mail til JTR ang frakt kostnad til norge for festene, men hvis noen har en tegning eller noen mål så er det jo noe raskere å lage dem selv da. Jeg vet TurboTony har noen bilder i prosjekttråden sin om det er til hjelp... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urbanius Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 noen som har mål eller tegninger til disse festene? har sendt mail til JTR ang frakt kostnad til norge for festene, men hvis noen har en tegning eller noen mål så er det jo noe raskere å lage dem selv da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 hehe har det på ark alt av mål osv hjemme, men må låne ett bra kamera sånn jeg kan få tatt ett bra bilde av det! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Vil ikke anbefalle denne løsningen her, med det røret tcers over rammevangene. Det må borres/sveises i vangen og det kan gi problemer når bilen skal vises på BT. Er bedre løsning med fester som skrues fast i de originale hullene i traversen, ser mere originalt ut også.. Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Vil ikke anbefalle denne løsningen her, med det røret tcers over rammevangene. Det må borres/sveises i vangen og det kan gi problemer når bilen skal vises på BT.Er bedre løsning med fester som skrues fast i de originale hullene i traversen, ser mere originalt ut også.. helt enig derfor må jeg få tatt bilde av det bilde av den tegninga som mine motor fester er lagd etter fordi den løsninga ser jo helt på tryne ut! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZnAkE Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Kjempe greier. var litt skeptisk til det rør greiene fra JTR også. Men prisen var ikke noe å si på 115$for festene og 55.80$i frakt. men så mye bedre ut de festene dine Tony, så satser på at du får lånt deg et bra kamera en dag. Må jo se bra ut også vettu. Hvor mye klaring har du til torbedoveggen med de festene dine da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urbanius Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Har liggende ett sett som sitter på org. travers. kan se om jeg får tatt bilde av de. Bilde og målene er av JTR sine fester. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 kjønner, mente han skulle ha ca 3000,- får de festene du får gruble litt på det da... hva skal du med v8 volvo på vintern ??? 99% av de blir parkert inne da ! :jackinbox: Er helt sjef med volvo V8 på vintern da!! Drita kult rett å slett! Null stress å kjøre med, brukte min som bruksbil i hele vinter jeg. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Er helt sjef med volvo V8 på vintern da!! Drita kult rett å slett! Null stress å kjøre med, brukte min som bruksbil i hele vinter jeg. skjer ikke med min den blir snart parkert for i år =) Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZnAkE Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Har liggende ett sett som sitter på org. travers. kan se om jeg får tatt bilde av de. Bilde og målene er av JTR sine fester. kjempe greier, detaljerte bilder og gjerne noen mål setter vi pris på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg