Gå til innhold

Motorfester V8

Ranger emnet

_240_turbo_

Anbefalte innlegg

Når jeg snakket med BT så sa de at jeg måtte ha dester med TUV papirer.. Ikke vet nå jeg...

Hadde jo vært greit å få festene ferdigsveist så slipper man alt det for er ikke noe ekspert akkurat på det ommrådet..

det er bare tull du trenger ikke papirer på de kun at de er orntli lagd og sveisa thats it! som jeg sa hadde jeg heller lagd det selv ass 3000,- svir godt i lomma får noen metall biter som er sveisa sammen.

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er bare tull du trenger ikke papirer på de kun at de er orntli lagd og sveisa thats it! som jeg sa hadde jeg heller lagd det selv ass 3000,- svir godt i lomma får noen metall biter som er sveisa sammen.

Aha, da prøver jeg å godkjenne uten papirer. Nå gjennstår det bare å finne ett offer får å lage disse festene..

Forresten har du noen gode bilder av dine? Så de du hadde i tråden om din bil men hadde vært greit å ha noen gode..

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, da prøver jeg å godkjenne uten papirer. Nå gjennstår det bare å finne ett offer får å lage disse festene..

Forresten har du noen gode bilder av dine? Så de du hadde i tråden om din bil men hadde vært greit å ha noen gode..

mulig jeg kan hjelpe deg med de om en mnd el no hvis du ikke finner deg no, jeg har allerede en gear travers til vri åtte kasse som er lagd til volvo hvis du er fysen

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig jeg kan hjelpe deg med de om en mnd el no hvis du ikke finner deg no, jeg har allerede en gear travers til vri åtte kasse som er lagd til volvo hvis du er fysen

Takker, jeg sender deg PM hvis det blir aktuelt men det ser faktisk ut som en av de lokale amrikaner-gutta kunne være behjelpelig med sveising av fester.

-86 245 -Prosjektbilen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har mål eller tegninger til disse festene? har sendt mail til JTR ang frakt kostnad til norge for festene, men hvis noen har en tegning eller noen mål så er det jo noe raskere å lage dem selv da.

Jeg vet TurboTony har noen bilder i prosjekttråden sin om det er til hjelp...

-86 245 -Prosjektbilen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Picture005.jpg

Vil ikke anbefalle denne løsningen her, med det røret tcers over rammevangene. Det må borres/sveises i vangen og det kan gi problemer når bilen skal vises på BT.

Er bedre løsning med fester som skrues fast i de originale hullene i traversen, ser mere originalt ut også..

[ ] -88 Volvo 780 Bertone V8

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -76 Porsche 911 Targa

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke anbefalle denne løsningen her, med det røret tcers over rammevangene. Det må borres/sveises i vangen og det kan gi problemer når bilen skal vises på BT.

Er bedre løsning med fester som skrues fast i de originale hullene i traversen, ser mere originalt ut også..

helt enig derfor må jeg få tatt bilde av det bilde av den tegninga som mine motor fester er lagd etter fordi den løsninga ser jo helt på tryne ut!

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe greier. var litt skeptisk til det rør greiene fra JTR også. Men prisen var ikke noe å si på 115$for festene og 55.80$i frakt. men så mye bedre ut de festene dine Tony, så satser på at du får lånt deg et bra kamera en dag. Må jo se bra ut også vettu.

Hvor mye klaring har du til torbedoveggen med de festene dine da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjønner, mente han skulle ha ca 3000,- får de festene du får gruble litt på det da... hva skal du med v8 volvo på vintern ??? 99% av de blir parkert inne da ! :jackinbox:

Er helt sjef med volvo V8 på vintern da!! Drita kult rett å slett! Null stress å kjøre med, brukte min som bruksbil i hele vinter jeg.

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider