Gå til innhold

Sierra DOCH fusking

zyklonized

Anbefalte innlegg

Hei,har en 92` Sierra sedan med DOCH motor. Når jeg svinger til venstre begynner den å fuske,så sant jeg ligger over 40-50 kmt. Noen som har peil på hva dette kan være ? Fusking forekommer også ved høyt turtall. Har prøvd å bytte bensintrykkregulator,bensinfilter,fordelerlokk,plugger,rotor,coil,luftmengdemåler,pluggledninger og sjekket at ikke det er hull på noen vakumslanger,men til ingen nytte:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få legge til at bak batteriet på Dohc motor en på en 92 modell så sitter det 3 lednings klips disse går til pumpen dårlig kobling/irret her kan være dårlig.. men er det dårlig kontakt kan hende den plugger seg inn og ut "mister og får kontakt" hele tiden.... har faktisk hørt at olje kan brenne fast på stempelet også så stempelet blir tykkere og går dårligere men dette er mulig bare er oppspinn.

På min byttet jeg også alt du gjorde men fant ut etter 5 mnd at det bare var denne pluggen som hadde ramlet ut men i mitt tilfelle startet ikke bensinpumpen

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tette dyser? aldri hørt om det men hvis den ikke går på høyt turtall kan det hende den trenger mer bensin enn den får siden dysne skulle vært tette..

Ossen filter har du? kan være fult av en type væske "vann/olje"

En kompis av meg hadde feil med at det var en gummipropp som lå løst i tanken denne tettet til bensinslangen i bakker, noen hastigheter og sånn uregelmessig..

Kan mulig at det er en jordingsfeil at når du kjører fort eller svinger mot venstre så mister den kontakt.. hører du noen rare lyder fra motoren?

Jeg glemte den ledningen på insprutningen og da gikk motoren som en skjære og røk svart...

Denne

img0890mv3helpia6.jpg

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...