Gå til innhold

Kjøpt meg ny bil!!

Ranger emnet


Volvo240TurboInercooler

Anbefalte innlegg

Var du som gikk av med seieren på denne ja... Grattis med skamrå bil ;)

 

Og til dere andre sutregutter med volvo... han her har skjønt det siden han har gått ifra traktor til skikkelig grom bil ;)

 

Regner med du får mye morro her, Hør med ss performance... De er flinke med S14 maskina om du trenger noen ekstra hester også ;)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

[HOLD AVSTAND FRA TASTATURET, IKKE BLI PROVOSERT]

 

 

 

 

Det er det jeg var sikker på, volvofolk liker (eldre) BMWer! :m'm:

 

Grunnen til at det ikke vises så åpenlyst er nok litt som Fighter nevner, det er mye mobbing imellom eierne. Det er vel ingen tilfeldighet at 5 av mine 7 Volvokompiser i dag kjører BMW? *host*

 

 

 

 

 

[/HOLD AVSTAND FRA TASTATURET, IKKE BLI PROVOSERT]

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere traktor rånere som kjører rundt i konteinere. Volvo lager ikke noe som er i nærheten så rått og pent som M3 E30.

 

Grattis med rå bil. E30 M3 er det råeste som er lagd fra BMW.

 

Post noen flere bilder.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mange andre her skriver så er dette en grom bil. Har selv hatt en E30 M3 og savner den. Savner også flere bilder av den og litt info om hva som er gjort og hva som skal gjøres med den.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mye bra kommentarer! Skal få knipset noen skikkelige bilder etter hvert, bor jo på vestlandet..så nå begge gangene jeg har vasket bilen siden lørdag har det bjynt å reine rett etterpå:( Så jeg har ikke fått tatt skikkelige gromme bilder.

 

Effekten er 215 daue bmw hk...de virker ikke litt engang!! Lurer på om det er noe som er slik det ikke skal være. Klarte så vidt å dra fra en 93 Sierra DOHC med 130hk!

 

Ellers er det nye Bilstein Sprint dempere på Lesöfors fjærer (VOLVO fjærer:D:D), Castrol olje på alt, Evo2 motor, Evo2 front, Evo2 vinge, Haman Motorsport felger, flocket dashbord, skinn, tona ruter av Hurtigruta Carglass osv.

 

Bilen trenger polering, da den ikke har vert polert etter lakkering. Han som har lakkert denne bilen burde vert sparka og fratatt lakksprøyta for livstid. Det er ikke jævli dårli, men en lakkerer skal ikke levere fra seg slikt arbeid. Da snakker jeg om noen små klarlakk flekker og noe greier på fronten og på høyre sideskjørt. Den sorte flippen på vinga har han sikkert vert dritings når han lakkerte, her snakker jeg appelsinhud!

 

Ellers, kom med info jeg ikke vet om desse bilene. Er første gang med BMW. Og NEI jeg skal IKKE ha 6'er i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Org så går ikke den bilen så utrolig bra. Men den er utrolig festlig å kjøre. Koster litt men slenger du på en turbo går den noe vannvittig. Vær obs på synkroniseringen i gear kassa da den ikke liker mye rivstarter med raske gearinger. Bak diffen er også litt svak hvis du har brede dekk med mye grep og river den løs på tørr assfalt. Sjekk ellers plugger og plugg ledninger og fordeleren. Mulig den blir litt sprekere av å justere tenningen. For meg er det ikke så mye draget i bilen som jeg savner men rett og slett det at bilen ser utrolig sexy ut i karoseriet. Det er en av de bilene med best utseende som noen gang er laget etter min smak.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen rivstarter blir det ikke, og dessuten tåler de kassene en jævli god del! Har sånn på Volvoen, der blir det støtt og stadig både rivstart med raske giringer, både med og uten hjulspinn med 255 dekk, så kom ikke å si at den ikke tåler!

Så herjebil har jeg, var ikke derfor jeg kjøpte M3, men trodde det skulle være mer tess i den enn en 2,0 Sierra!!!

 

Hva plugger går den på, og hva er det best å lage pluggnøkkel til den av.. Vet at det er lite hull og plugger med stort hode. Dyrt med tenningsdeler til den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjønner ikke at folk kan kalle volvo for en konteinere når vi er inne på disse gamle bmw bilene.Begge bilene er jo disignet med linjalen,kan jo ikke nekte for det og begge har et overhengende sterk rånestempel på seg.

Men det er jo det som gjør at begge bilene er fete fordi de har en lang tradisjon som "ungdomsbiler" foran seg.

Perfekt som en veltrimmet Volvo.

BMW, også kalt nybegynnerfeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen rivstarter blir det ikke, og dessuten tåler de kassene en jævli god del! Har sånn på Volvoen, der blir det støtt og stadig både rivstart med raske giringer, både med og uten hjulspinn med 255 dekk, så kom ikke å si at den ikke tåler!

Så herjebil har jeg, var ikke derfor jeg kjøpte M3, men trodde det skulle være mer tess i den enn en 2,0 Sierra!!!

 

Hva plugger går den på, og hva er det best å lage pluggnøkkel til den av.. Vet at det er lite hull og plugger med stort hode. Dyrt med tenningsdeler til den?

 

Kansje bare jeg som er litt brutal da:) Jeg byttet hvertfall 3 gear kasser og 1 diff på min. Men der gikk det også mye bakdekk med tillhørende riv starter da. Alle kassene slet med synk mellom 1-2 gear. Og diffen knuste jeg alle tenna i.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette ble igrunn bare tåpelig.! er en del her av både bmw og volvo entusiaster ser jeg å mange av dere prøver å tråkke "rivalen" lengst ned i grusen. jeg synest også at e30 er en fin bil men jeg kjører volvo. ikke for en dum prinsipp sak men fori det er drit enkelt å skru på å så er det billige deler. vet nå ikke hvordan delene koster til e30 men har skrudd litt på de bilene å kan jo si at de er forholdsvis greie å skru på.

må bare si at takk gud for at det er forskjellig smak. tenk hviss alle skulle kjørt BMW da eller alle kjørt volvo?? hadde vel ikke vert så rått da å snakke dritt?? eller??

 

men uansett gratulere med fin bil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår