Gå til innhold

Kjøp av bil

Ranger emnet


MrsSPEED

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har vel lappen om 1 mnd ca, får æ håpe.

Å da blir det vel bil på mæ.

Noen som har tips av ka æ burde satse på?

Har vurdert en VR6. Men får se, tenkte på noe lite men passe gromt.

 

u kan heller sitte på me meg du! :yummy:

hehe

 

 

neida men litt serr... hvor masse cash har du tenkt å bruke da ? og hvor mye erfaring har du når d gjelder bil ? =] 2 viktigste spørs

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel lappen om 1 mnd ca, får æ håpe.

Å da blir det vel bil på mæ.

Noen som har tips av ka æ burde satse på?

Har vurdert en VR6. Men får se, tenkte på noe lite men passe gromt.

Hello

 

Your first car should definitly be rear wheel drive. I'll recommend a genuine american muscle car. Something like Chevrolet Camaro. Try to find a model from the late eighties:

Camaro1.jpg

 

They offer great value for money and spare parts are cheap. You get gas milage in the low twenties, but you are rewarded with excellent performance and handling.

 

Here in America we have a saying: Nothing beats cubic inches!

 

Everything is big over here, there is simply not enough room in a Japanese rice cooker.

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel lappen om 1 mnd ca, får æ håpe.

Å da blir det vel bil på mæ.

Noen som har tips av ka æ burde satse på?

Har vurdert en VR6. Men får se, tenkte på noe lite men passe gromt.

 

VR6? En Golf VR6 er jo bare konge jentebil da... søt og liten, men smatidig ganske sprek:)

- "97" Hyndai Coupe, 2.0 140

- "89" modell fotgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

u kan heller sitte på me meg du! :yummy:

hehe

 

 

neida men litt serr... hvor masse cash har du tenkt å bruke da ? og hvor mye erfaring har du når d gjelder bil ? =] 2 viktigste spørs

 

Hehe snillt sagt d da, men vil jo ha egen kjerre æ kan kjøre rundt i og kalle min egen:)

hummm cash e jo et anna problem men dær har man jo en bank som muli kan være behjelpelig:P men regne md en 50 000 på første biln. Erfaring, hummm har vel vokst opp med bil som hobby så har vel en del:) e nu d som e hoved interessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello

 

Your first car should definitly be rear wheel drive. I'll recommend a genuine american muscle car. Something like Chevrolet Camaro. Try to find a model from the late eighties:

Camaro1.jpg

 

They offer great value for money and spare parts are cheap. You get gas milage in the low twenties, but you are rewarded with excellent performance and handling.

 

Here in America we have a saying: Nothing beats cubic inches!

 

Everything is big over here, there is simply not enough room in a Japanese rice cooker.

 

Hehe like jo faktisk amrikanske bila, så det e jo et alternativ.

Drømme biln e jo shelby gt500 men katti bli æ å ha råd til det liksom:S Men drar t las vegas nu på sema messa 27 oktober så bli vel MYE gromt å se dær. Glede mæ sykt til det da. Men en camaro e jo en fin bil også så det vurderes det også. Men vil det ikke bli en del skruing på den om æ finn en fra 80 tallet? Vertfall om den har mye km osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polo Turbo/Polo VR6 :D

 

Men med en gang forsikringen hører turbo, gti, vr6, intercooler osv, blir forsikringen plutselig dyrere..

 

Mhm e d æ frykte såe humm e rimeli usikker på ka æ skal ende opp med. Vil ikke ha nå piss bil heller. Drar jo på en del treff osv, så vil ikke være den som ligg sist pga ytelsen på bilen. Da vil æ heller ligge bakerst pga mine kjøreferdiheta:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan væra greit å sjekka kor mykje forsikringen koster for forskjellige modeller du kan tenke deg å kjøpe.

Kasko er vel kanskje ikkje nødvendigt på ein bil til 50t

Og so er det nok lurt å ta ein grundig sjekk av bilen du har tenkt deg å kjøpa.

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello

 

Your first car should definitly be rear wheel drive. I'll recommend a genuine american muscle car. Something like Chevrolet Camaro. Try to find a model from the late eighties:

Camaro1.jpg

 

They offer great value for money and spare parts are cheap. You get gas milage in the low twenties, but you are rewarded with excellent performance and handling.

 

Here in America we have a saying: Nothing beats cubic inches!

 

Everything is big over here, there is simply not enough room in a Japanese rice cooker.

 

De snakker ikke engelsk i Tromsøimstupid

Men kanskje du bare skulle skryte av engelsken!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja syns du ikke:D men e nervøs for forsikringa:S

 

sett den på mor eller far... gjorde jeg både med min første bil og lett sykkel...

 

Svart Golf III VR6 med svarte 17 tommere, sota ruter og coilovers... trenger jeg å si mer ? :) mmmmmhh da vil jeg sitte på ;)

- "97" Hyndai Coupe, 2.0 140

- "89" modell fotgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår