derbi!!!! Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 hvordan slakker jeg wiren til håndbrekket på en vectra a 1990 modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 hvordan slakker jeg wiren til håndbrekket på en vectra a 1990 modell? du må under bilen,, eller rettere sagt strammingen ligger ved bakakslingen.. du ser den når du ligger deg under bilen bak.. du trenger en 11 mm fastnøkkel og en liten tang slik at du kan holde wiren med tangen når du justerer med 11 mm fastnøkkelen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derbi!!!! Skrevet August 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 fant ut av det nå, takk for hjelpa:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 skal vell egentli først stramme bremsebåndene bremseskivene først og deretter hvis det trengs justere på den midt under bilen!! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 hvis du er bruker på opelmotorsport så har jeg spurt om det samme her og fått goe forklaringer =) http://opelmotorsport.com/forum/showthread.php?t=199800 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg