Gå til innhold

b19at, wastegate issues!

Ranger emnet

Olav'en

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ro ro rolig no folks. Får ikkje lov av Mamma med over 700hk, så må nok droppe magnesium reimhjul! :(

Må vel sette på nytypen front og, så ikkje intercooleren får så bra kjøling. Kan ikkje risikere all kjølinga fra gamle fronten, det blir fort ville tilstander! :(

Old Volvos never die, they just go faster.

1993 Volvo 940 Turbo

1979 Volvo 242 DL

1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordna seg.

Fekk ein bit av eit gammalt messing røyr av ein røyrleggar som var innom jobb i dag.

Har varma det opp no og bøyd det til' date=' så wastegaten er fint plassert i scoopen på panseret for bedre kjøling! :yodude:

Båra eit 12mm hull og tetta det med pakning på tube, satser på at det holder?!?

Go-By: Nja, litt skeptisk. Kunne godt ha verdt litt større.

Tenkte eg skulle bremse bilen på stamvegen i neste veke, men håper eg får skifta til greenstuff klosser og ventilerte skiver bak før, så slepp eg at dei ryker!

:klovn:[/quote']

Sjønner ikkje kva eg tenkte på, den er selfølgelig alt for liten.

Du bør vell velge ein GT6041 med 1.47 eksoshus, men da vil eg tru det er en fordel å få tak i 2-SU gassere frå ein B20B skal du dra nytte av den turboen.

Når det gjelder IC er den bare å kaste, IC er oppskrytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...
Takk for hjelpen folkens. Trur eg fekk det til no?!?

Downpipen skal ca 4cm lenger bak.

IMG_4292.jpg

Gleder meg til bremsing' date=' mange som har grom b19at her i landet? :klovn:[/quote']

tror du bør bytte ut pakketeipen med macgyverteip, den tåler mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider