-TORE- Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Nå!! Hva ble så endskapen av dette "SERIØSE" motorbygginga?? hehe...:) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Sjønner ikkje kva eg tenkte på, den er selfølgelig alt for liten.Du bør vell velge ein GT6041 med 1.47 eksoshus, men da vil eg tru det er en fordel å få tak i 2-SU gassere frå ein B20B skal du dra nytte av den turboen. Når det gjelder IC er den bare å kaste, IC er oppskrytt. jeg veit no no som er grommere. stapp på ett k-innsug med granada gasser. da faller lufta oppi istedet for at den må bli trøkka inn. da sparer du også turboen for mye jobb som igjen forbedrer holdbarheten. Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Ja for faan,bruk tyngdekrafta for å oppnå 110% fyllning av sylinderen. Samme helgeprinsippet jeg bruker sene nattetimer med ett eller annet tilfeldig damebekjentskap av tvilsom karakter!! funker gull!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg