SHN-Motorsport Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 er enkelt... jeg måtte kjøpe meg et 12mm bor og en gjengetapp m14 med 1,25 stigning mener jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 har du ei tegning elelr et bilde hvor det står merka hvor jeg skal bårre henn? Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 sjekk prosjekttråden min så finner du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 det fremste stempelet ser du er det et innhuk, der er det 2mm klaring, hvet ikke hvordan det er kommet. resten har 0,5 og 0,6 noen formening om det kan funke? eller må jeg bytte det ene stempelet og ringene på de andre? elelr er det får stor klaring mellom sylyndervegger og stempel et bilde av det fremerste stempelet Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Jeg for min del, ville verken ha brukt stemplene eller blokka.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 å det er akkurat det jeg har gjort, bruker ingen av delene, har bare kjøpt nytt Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg