Gå til innhold

Fotoboks nordover på omkjøringsveien, Trondheim

Ranger emnet

JAWiggen

Anbefalte innlegg

Kjørte nordover på omkjøringsveien på vei til jobb i kveld og passerte en fotoboks rett etter påkjøringsveien fra McDonalds Nidarvoll .. Ca ved samme sted som fotoboksen på vei sørover er plassert !

La merke til boksen litt for sent og passerte i ca 100 km/t (70-sone). Det var helt mørkt ute, men så ingen antydning til blits. Er blitsen på de nye boksene merkbar, eller kan jeg belage meg på et fint brev i posten om noen uker ?

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha

Samma plassen som jeg nesten fikk til kjedekollisjon tidligere i dag. Opp påkjøringsrampa, fullt av biler i høyre felt, liten luke bak første bil i køa, ingen som engang tenker på å slippe meg inn, full gass og inn i luka, fyren foran meg blir plutselig oppmerksom på boksen og bråbremser. Jeg hugger til bremsene og de bak får det plutselig veldig travelt med å slenge seg ut i det tomme venstrefeltet...

Bra plassering av fotoboksen ja.

De har ikke fått opp skilt enda, så den er vel ikke satt i drift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte nordover på omkjøringsveien på vei til jobb i kveld og passerte en fotoboks rett etter påkjøringsveien fra McDonalds Nidarvoll .. Ca ved samme sted som fotoboksen på vei sørover er plassert !

La merke til boksen litt for sent og passerte i ca 100 km/t (70-sone). Det var helt mørkt ute, men så ingen antydning til blits. Er blitsen på de nye boksene merkbar, eller kan jeg belage meg på et fint brev i posten om noen uker ?

Hehe. Du hørtes litt stressa ut da du ringte meg ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ble ferdig med monteringen i går. Kjører der hver dag, så den er absolutt ikke velkommen for å si det sånn. Den skal først igjennom en liten testperiode for å sjekke at alt virker som det skal, før den taes i bruk for alvor. Regner med at plasseringen er ganske så bevisst i og med at du har et akselerasjonsfelt rett før boksen. Mange som kommer fra Sluppen som er litt tung på høyrefoten når de skal inn på veien der. Hvem blir med på å spraylakkere åpningene på den med svartlakk?

Mazda 5

Opel Astra G

http://www.gauldalgatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ble ferdig med monteringen i går. Kjører der hver dag, så den er absolutt ikke velkommen for å si det sånn. Den skal først igjennom en liten testperiode for å sjekke at alt virker som det skal, før den taes i bruk for alvor. Regner med at plasseringen er ganske så bevisst i og med at du har et akselerasjonsfelt rett før boksen. Mange som kommer fra Sluppen som er litt tung på høyrefoten når de skal inn på veien der. Hvem blir med på å spraylakkere åpningene på den med svartlakk?

Bor litt langt unna, men kan alltid være med å betale litt lakk.

hahahaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk hue nå da. Ser det er mange som driver å sprayer over blitsen på boksene. Husk at det er det lille hullet øverst som er cam. Har ingen hennsikt å spraye over blitsen annet enn at det kan være vanskelig å se skilter på natten. Mye bedere å ta ett svart klistremerke og sette over linsa som er det lille øverste hullet. Lite synlig så stor fare for at ingen merker det på en stund.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider