KennethA Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Skrudde fra hverandre bremser og nav på bakakselen i går, og fant ut at navet(begge sider) ikke lenger er brukende. De er altfor rusta. Hvem er det som forhandler slike til en nogenlunde vettug pris? Biltema og Mekonomen har ikke, men regner med at møller har. Men på jobben kan jeg egentlig få lagd nye nav i syrefast meteriale til kanskje 1500,- pr stk, så prisen bør ikke komme over det, da lager jeg selv. Noen som vet hvor de har dette? Jeg ringte nettopp Møller på slependen og de skulle ha 2450,- pr stk. At det går an.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Norsk bildelsenter? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Ringte de når de åpna i dag, de har kun forran desverre. Takk for tipset uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg