Poffs Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 kunne tenke meg og kjøpe en gammel og god 242 81 til 83. gjerne svart.... bør ikke være så jævlig strøken!!!kan godt være no kjafs pån!! rust ingen hindring....he he hva sier du til det puke euro-1...var det sånn du sammen ligna rust Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Hva skal du med noe sånt da?? Du har vel nok skrot fra før?? Vet om en som har et prosjekt stående. Han jobber her på Borregaard,jeg skal ta å ringe og høre me`n jæ.... Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 ble ganske sjuk når jeg så den244førn i stad den svarte,den vekka gamle (gode)minner:D hadde tenkt no billig drit da ikke no dyr tængs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg