Odd-Helge Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Heisan fikk for første gang teste Meguiars i går og lurte i denne sammenheng på om Clear Coat Liquid Car wax er tilfredstillende som toppvoks eller om jeg trenger å legge noe annet på toppen for å seale.? Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Gold Class holder ufattelig lenge til å være karnauba-basert. Og den er helt uten rensemidler, så det er ikke noe problem å legge på flere lag. (Det er fort gjort, den er kjempelett å jobbe med) Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Ikke all voks liker å få en sealer over seg, sealeren får ikke noe heft. Jeg legger voks OVER sealer men ikke sealer OVER voks.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 w0rd. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Hvorfor legger man voks over sealer egentlig? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 så med andre ord er den god nok som topplag?? Har tidligere stort sett bare jobbet med cartech produkter og der brukte jeg et 3stegs program med Painrenovator->polish-> perfect polish,var lakken helt for jævlig gikk jeg på med compound først.. denne gangen gikk jeg på med Deep Crystal paint renovator og deretter på med voksen...meget bra resultat så da er det bare å håpe at det er holdbart. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Bling bling da vet du Virtual, i og med at vi ikke kan ha på oss mascara og leppestift får vi kruse i blank bil i steden. samt at det øker beskyttelsen noe også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Odd-Helge: som kazzper sier, så er den holdbar, samt at den kan legges på i "lag" så det er bare å legge på et lag til etter noen uker/månder, så er lakken beskyttet igjen. Alt er også en QDer innimellom etter vask, den hjelper lakken med å holde seg glatt og blank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 oki :D takker for svar Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg