Gå til innhold

din hværdag

Ranger emnet

dynaBel

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min vanlige dag.

Vekkerklokke nr1 ringer 05.10, og jeg kommer meg som regel ikke opp før den siste ringer 05.45.

Spiser frokost, drikker kaffe og sitter litt på internett til klokken 06.15.

Da setter jeg meg i 318en, triller meg en røyk, trykker på garasjeportåpneren, starter motoren, setter på hemoridekokeren (jeg fryser alltid om morgenen) og kjører til jobb.

Et par ganger i uken dukker det opp en tanke i hodet mitt når jeg er litt over halvveis til jobb "FAEN, jeg glemte matpakka". Da kjører jeg på statoil å kjøper en cola og to pakker sjokoladeboller.

Jeg stempler på jobb ca 06.45, bytter til arbeidsklær og rekker morgenmøtet 07.00.

Deretter leker jeg elektriker frem til klokken 15.00. Setter meg i bilen igjen, kjører et stykke før jeg merker at hemokoker og varmeapparat står på fullt, slår det av og finner noe fin musikk på cdspilleren, er jeg hjemme 15.20-15.30.

Når jeg kommer hjem spiser jeg middag, drikker kaffe og sitter litt på internett. Hvis jeg er sliten den dagen, blir jeg sittende der til jeg legger meg.

Andre dager går jeg på besøk eller plukker litt på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vekkekolkka mi står på kl 06.45 er ikke oppe før 07.10, kler på meg drar på jobb, er på jobb kl halv 8. istter på jobben snakker dritt fram til 8 så jobber jeg da til halv 4, 4.. kommer meg hjem eter middag setter meg se rpå tv om jeg ikke har bedre og finne på. så finner jeg meg noe god og drikek og ete på utover kvelden , ellers så tar jeg meg en tu rut med folk, om orket er på plass.. ;) så legge rjeg meg ved 11, halv 12 tiden.. helgene er mere spennende må jeg innrømme :)

Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står opp ett sted mellom kl 0700 eller 1200, alt etter vaktene, jobber som kokkelærling. spiser om jeg har tid, sitter med pcen, jobb, rydder og vasker. kjører på jobb, spiser der.

er på jobb i 8 timer+ drar hjem og setter meg med pcen, til jeg legger meg når jeg har senvakt, har jeg tidlig så finner jeg på noe mer konstruktivt, drar på besøk efeks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringeklokke hyler klokka 7.30, jeg våkner 7.55 og kaster på meg arbeidsklær og kjører som en gris for å rekke jobben som starter KL 8.00 som ligger ca 10 min unna :(

Når jeg endelig er der så fyller jeg diesel på fat og hiver 600 - 700 kg tunge henger på en ford currier som har 44 Diesel KW.. bilen dauer på 5 på flatmark :S Kan jo tenke seg fram til alle banneorda jeg sier på alt i fra norsk til finsk når den første "Motbakken" kommer. som er på maksimalt 2 graders helling

NÅr jeg endelig når fram til sandkassa mi så begynner jeg å fylle diverse verk og shovler, dumpere og alt annet som står der som trenger diesel. når det er ferdig så produserer jeg matjord, reparerer skadet utstyr, fyller bark eller jord i sekker til kl blir 16.00 eller enda senere.

Når jeg kommer hjem spiser jeg middag.. daffer litt i stolen og koper på tv.

Vist jeg ikke er utslitt stikker jeg ut å råner, besøker kompiser eller finner på noe tull.. vist jeg er det, så setter jeg meg ned bak dataen og sitter der til jeg legger meg

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står opp 05.45 å reiser mellom 06.15 og 06.25. Har 4 mil til jobben, røyker å hører på radio til jobben. Er på jobb til 7 og jobber til 15.00 (mye overtid, ofte til kl.20.00). Reiser hjem, sitter å daffer foran data eller tv til kl. 23.00, da legger jeg meg. Hender jeg finner på noe etter jobb, kommer ann på hvor opplagt jeg er.

Omega A 90

Ascona B 78 - prosjekt

Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjaaa... vekkerklokka sier i fra at jeg bør komme ut av en herlig drøm ca kl 07:15.. gir som regel F i den og lar den drive på litt før jeg klokka halv 8 står opp..

går så inn på badet, ser meg i trynet og innserdet at jeg ser trøtt ut..

hiver på meg klær. vasker meg litt i trynet. så pusser jeg tenna og går ut og setter meg i bilen, starter den, finner meg en røyk og tenner opp denne.. setter så i vei mot jobben, klokka er da tjue på åtte.. så etter et kvarters tid og 2 røyk så er jeg på jobb..

der setter jeg meg ned, logger på telefonen og venter på at folk med nett-problemer ringer inn

driver med dette da til klokka er 11. så stikker jeg og eter lunch.. så er det tilbake til telefonen og sitte der til kl er 4

deretter drar jeg hjem. tar meg en røyk eller 2 på denne turen og..

setter meg hjemme. sjekker nettet, tar meg noen skiver og drar så ned i verkstedet eller så kommer fruen på besøk eller så sitter jeg bare her og sturer!

så legger jeg meg og alt gjentas dagen etter.. A4.. tjah.. sånn delvis :)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkner rundt 06:15 og dusjer, hvis jeg orker, før jeg tar meg noen brødskiver og setter meg inn i bilen og kjører til jobb. er på jobb 10 på 7 (Viktig å få parkeringsplass innendørs:p) Logger meg inn å sitter på rompa og venter på at kundene skal levere bilen sin.. utrolig mange som har time 7 som ikke dukker opp før rundt 8...skrur bil til kl 15 før jeg stikker hjemover igjen, hvis jeg ikke gidder å skru litt på min egen bil da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KLokken ringer 07:10. Krabber meg opp av senga 07:25 På badet å pisser å kler på meg. Spiser frokost og ser på TV. 07:45 er jeg på dass å pusser tenna og gjør siste finish før jeg setter meg i bilen og drar på jobb.

Er på jobb 08:00 og skifter om, og starter dagen.. Bil skruing.

Drar hjem 16:00, spiser middag, ser på tv. Så på pc'en, sjekker mail osv. Gjør mye og ikke rart, spørst på været om jeg drar ut å finner på noe, og på hvor sliten jeg er.

Til sengs mellom 22:00 og 23:00 som regel.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

våkner ca kl 08.30 av at ungen leker ape i senga si.

Står deretter opp, tar med ungen til stua så han kan fortsette apestrekene på leke matta si.

Varmer opp vann til mat til ungen, samt en kaffeskvett til meg selv. Lager meg en skive eller to mens kaffen og maten til ungen avkjøles. Så slenger jeg meg i sofaen med ungen på fanget med flaska i kjeften, mens jeg spiser skivene og slurper litt kaffe.

Når vi begge er mette og gode kaster jeg meg i dusjen, gir ungen og dama en kyss farvell og drar til jobben.

Det er på en golfbane hvor jeg er greenkeeper som består av å holde bana pretty pretty slik at folk kan gå rundt der med de store køllene sine å leke at de har masse penger.

Så bærer det hjem mellom 16-18 hvor middagen er neste, og resten av dagen består av diverse som å henge på nett, leke med ungen, trille en tur, trene, være med venner, drive med bil, husarbeid, hva nå enn vi måtte gidde.

Så slenges ungen i seng kl 21, og etter det sitter vi som regel foran tv`n og slapper av.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokkene ringer 06:00 og eg er ute av senga 06:05 - 06:15, så er det å spurte i dusjen, pusse tenner, pisse og drite, kle på seg og så gå å spise frukost og smørre niste. Så er det ut i garasjen og håpe på at dyret starter i dag og, putrer meg på jobb til kl 07:00 (presis, always! :m'm:) Så er det inn i brakka og sjekke tegninger og finne ut ka som skal gjerast. Ferdig på jobb litt over 3. Så durer eg heim igjen, eter middag og sløver forran tv/pc. Er eg trøtt, så sovner eg somregel på sofaen og våkner i 7 - halv 8 tida. Så går eg ut i garasjen, sukker over bilen og finner den lik som den sto i går. Eller så springer eg ut i garasjen etter middag og prøver å bli klok, reiser ut med venner eller siger rundt på vangen. :volvsmile

Så prøver eg å komme meg i seng til 22:30 - 23:00, men sitter somregel å sløver på pc'n til 24:00 - 00:30.

Thats life!:w00t

Old Volvos never die, they just go faster.

1993 Volvo 940 Turbo

1979 Volvo 242 DL

1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdager:

Opp 06:45..

Kjører dama på jobb..

Drar hjem, spiser frokost mens jeg nerder litt foran pc`en.

Så avhenger det litt om jeg har skole eller ikke.

09:15 starter skolen.

Da er det enten forelesninger eller en eller annen form for aktivitet, studerer Idrett.

10:00 Åpner vi på jobb, da er jeg her såfremst jeg ikke er på skolen.

15:15 Da er skoledagen over hvis jeg har skole.

Da er full fart hjem, dusje og i arbeidsklærne.

16:00

Starter på ettermiddagsvaktene mine hvis jeg har skole.

20:00

Ferdig på jobb, rett hjem, spise sen middag sammen med dama

og se tv osv.

Er stortsett ferdig på jobb til samme tid selv om jeg ikke har skole.

01:00

Nå skal innsiden av øyelokkene studeres(Sove)

Fredag..

Her har jeg i tillegg en til jobb..

24:00 Starter på vaktjobben

04:00 Ferdig på vaktjobben

Hjem, sove..

-------

Lørdag..

11:00 Står opp, leser nettaviser og spiser frokost.

12:00 Starter på jobb..

18:00 Ferdig på jobb

Drar hjem, spise og slappe av.

24:00 Starter på vaktjobben

04:00 Ferdig på vaktjobben

Søndag..

07:15 Hver tredje helg har dama dagvakt, ergo så kjører jeg henne på jobb.

07:40 Legger meg for å sove

ca. 12:00 Ser film, spiller Wow eller mekker bil, alt etter dagsformen..

For et interessant liv jeg har:shake :knock:

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider