Gå til innhold

336mik: Bmw 323i M5 kompressor.Presse bytta ut i turbo!

Ranger emnet


336mik

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 9 months later...
  • 1 month later...
  • 8 months later...

Beklager å dra opp en såpass "gammel" tråd, men trådstarter: Du har virkelig bare det sjøl å takke når du kjøper en såpass grom motor og setter på MEGASQUIRT!?!?

Hadde du brukt halvparten av det du har brukt på nye motor-deler på et ordentlig sprut så hadde den motoren gått til enten du eller bilen kreperte!

Kjenner jeg får vondt inni meg når jeg ser hvordan du behandler en sånn motor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å dra opp en såpass "gammel" tråd, men trådstarter: Du har virkelig bare det sjøl å takke når du kjøper en såpass grom motor og setter på MEGASQUIRT!?!?

Hadde du brukt halvparten av det du har brukt på nye motor-deler på et ordentlig sprut så hadde den motoren gått til enten du eller bilen kreperte!

Kjenner jeg får vondt inni meg når jeg ser hvordan du behandler en sånn motor!

 

?

 

Er faktisk nokså mange rå biler som fungerer som F... med Megasquirt om dagen,bare oppe hos Autokvikk er det jo bremsa en 6-7 biler med over 700HK med slik sprut så tror ikke de er sprutet det er feil med.. er vel heller mapping eller mangel på mapping tipper jeg.

Er jo 100 ting som kan gjøre et havari faktum.

 

å va gjør det å misshandle en slik motor ? er vel ingen uber,duper,super spesiel Ferrari motor disse gamle M motorene :partyon:

Putt på trykk å kjør dritten til toppen hopper av bare du har det morro 336mik :race

Lykke til

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å dra opp en såpass "gammel" tråd, men trådstarter: Du har virkelig bare det sjøl å takke når du kjøper en såpass grom motor og setter på MEGASQUIRT!?!?

Hadde du brukt halvparten av det du har brukt på nye motor-deler på et ordentlig sprut så hadde den motoren gått til enten du eller bilen kreperte!

Kjenner jeg får vondt inni meg når jeg ser hvordan du behandler en sånn motor!

 

Nå har han hatt tre ras totalt da, der den ene var uten noe som helst dataprut (0,4 bar og org sprut+ ymse), ett med Haltech E6K sprut, og den tredje var som følge av et lager som ikke passet, men som ble moddet noe, og sammen med maks slipt veiv kuliminterte dette til rådebank etter noen måneder. Nå er motoren øyeblikkelig klar til å monteres tilbake med ny bunndel som er oppgradert og "ny" veiv, stempler og o-ring spor.

 

Megasquirtet har iallefall ingenting med saken å gjøre. Det har bare gjort ting bedre. I forhold til førstnevnte sprut er det revolusjon. At ting er billig og DIY basert betyr ikke at det er dårlig. Bare her i regionen går det minst 40 biler med MS sprut, uten problemer.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår