ToyotaStarlet Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Hei, Har fått av dørtrekkene, altså hele greia, men jeg vil ha ut det "trekket" som sitter i midten og er av stoff, siden jeg skal trekke det om i skinn. Har sett litt på det og det ser veldig vanskelig ut for å ta den ut, men kanskje noen av dere har noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Tror du bare må klippe/skjære det løst og så rive av Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaStarlet Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Tror du bare må klippe/skjære det løst og så rive av Hvordan skal jeg da trekke på skinntrekket da? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Nei, jeg vet ikke jeg :P Skjønner liksom ikke helt hvordan du skal få dem av... Hør med Møller om de vet det :well: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaStarlet Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Nei, jeg vet ikke jeg :P Skjønner liksom ikke helt hvordan du skal få dem av... Hør med Møller om de vet det :well: Jeg ikke like Måller! =P Edit: Men uansett å få dem av klarer jeg nok veldig godt, men må ha en måte å ta dem av, sånn at jeg kan få dem på igjen også =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Hehehe, nei daså :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg