Gå til innhold

Noen som tar på seg jobb i bergen?

Ranger emnet

xZoPpY

Anbefalte innlegg

Hei

Lurte på om noen her er interessert i å ta på seg en liten jobb med å skifte noen ledninger til anlegget mitt? Det snakk om noen ledninger som har kortslutta. Anlegget må heises opp med kran eller truck, siden det er en god del suber som sitter i kassen i bilen. Det sitter i bmw 320 cabbe, er stoor kasse bak førersetene der alt sitter inni. Saken er den at ledningene til heisen som kan heise deler av forsterke opp, har kortslutta. Disse går til et par relè, og må byttes!

Jeg heisa det opp med elefanjekk for å se tilstanden, og så det at det er svidd bra av på noen ledninger. Derfor må hele kassen ut eller så høyt opp at man kommer til i bakkant.

Det er null problem å fikse om man har truck eller kran, ca en times arbeid.

Ville bare høre her om det var noen nevenyttige som er interessert i en ettermiddagsjobb en dag.. om ikke drar jeg til bilsteroe sjappe og får dem til å gjøre det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne selvfølgelig ha hjulpet deg, men har ingen mulighet til å få løftet opp kassen om det er så vanskelig som du skal ha det til...

Hva har du i den kassen, og hvor stor er den?

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne selvfølgelig ha hjulpet deg, men har ingen mulighet til å få løftet opp kassen om det er så vanskelig som du skal ha det til...

Det tar 2 minutt å løfte kassen opp! Det eneste man trenger en f.eks en talje.. som kan løfte den høyt nok til at vi kommer til..Tror du at du kunne fiksa dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg få låne en kran I MORGEN som kan heise dette opp.. Da er spørsmålet om du kan være med meg der en times tid så vi får ordna dette? Dette er da på askøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beemer fant ut av feilen :) var remote kabelen og mest sansynlig dårlig kontakt med signalkabler.. Men vi ble ikke ferdig med jobben grunnet sent på kveld..

Remote kabel må finnes skikkelig ut av, hvor denne går og hvordan den beste måten er å skifte denne ut på.. Samt ny kondensator må monteres og opprydding i kabelrotet under kassen.. Er ikke så mye rot, men det ligger uoversiktelig.. vil ha mer system på det..

Om du har tid Beemer så er det bare å si ifra så skal du få ta jobben.. eller om noen andre melder sin interesse..

...Om ikke så sender jeg den til bilradiospesialisten så blir de noen lapper rikere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider