Golfy Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Har endelig bestemt meg for hvordan stil jeg skal ha på Golfen jeg skaffer meg om ikke så lenge.Mulig jeg venter til våren med å kjøpe bil men kan jo begynne og planlegge nå. Men hvor kan man få kjøpt kromspeil i gammelstil til gammel type dør?Er ikke så godt utvalg av dette akuratt... Noe lignende som dette: EDIT*Bytta bilde. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Skal du kjøre Old Sk00l stil så må du jo i tilleg ha alt det fine brune jeg har i bilen: *Brunt DashBord *Brunt Gølvteppe *Div andre brune ting :) Og i tilleg kjøper du deg brune skinnseter... Da har du fått deg old sk00l stil ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Tja, jeg skal ikke ha klassisk old school akkuratt.Skal ha litt blanding kanskje.Avslører ikke planene enda...Men det kan kanskje være interessant...Får tenke litt på det..:) Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Du kan jo kromme de org. speilene som sitter på bilen, det går ann å kromme plast. Tror ikke det kom noen Golf'er med krom speil orginalt, jeg har i hvertfall aldri sett noen... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Hvorda gjøres det da?Bare og spraye de med kromlakk eller sende de inn et sted? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by Golfy Hvorda gjøres det da?Bare og spraye de med kromlakk eller sende de inn et sted? Du må nok få noen som driver med kromming til å gjøre det. Kromlakk ser mer ut som sølv... Du kan jo høre med noen av disse firmaene om de kan kromme plast. http://www.nikkelogkrom.no/ http://www.centrumfornikling.no/ http://www.fornikling.no/ Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Kromlakk er no' dritt! Golf hadde kromma speil til og med -76 eller no' sånt. Kjenner ikke til at det finnes repro av disse Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Tilogmed 76 ja, altså finnes det ikke kromspeil til Golf II... Få noen profesjonelle til å kromme plæstikk-speila dine, så blir det nok bra... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by Kid-A Kromlakk er no' dritt! Golf hadde kromma speil til og med -76 eller no' sånt. Kjenner ikke til at det finnes repro av disse Kan man få Golf 1 speil til og passe på golf 2?Uten å sveise de helt fast? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Festes vel med to skruer(?), vet ikke om høla er de samme som på Golf II med stolpe i døra... Har lite tro på at kromming av slik plast blir bra Finn heller fete kromspeil hos en eller annen custom shop, eller finn gamle kromspeil på skroten og polér som en gal;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 En jeg kjenner kromma plastikkspeil til en Suzuki SJ413, de så veldig bra ut... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg