LeMmiN Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 LOL!.. var det GATEBILER altså?!.. sånne med hjul og slikt?.. PÅ gata?.......... dæven.. jeg må jo leve i en action film jeg da siden jeg stadig passerer folk i over 100:) jeg har også skilter DUST! :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Hehehe.. Er det galt og gå ut offentlig å flire mens jeg sier at jeg syns sugekopp har en helt unødvendig, men jævla morro kritikk til alt av ting på det forumet her? :D Tråden er alt så offtopic, at jeg skal bare hjelpe den litt til på vei :P Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 HAN? håper det ikke er meg og min pug du sikter til nå.. for jeg er da så absolutt ingen HAN Nei det skal være sikkert og visst at du ikke er :happyhappy: ! Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg