Gå til innhold

gatebiler spotta på e-18 v/holmestrand

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

NJa. pannebånd ser du meg aldri med. at du aldri har fått en krone av mor å far er jo et tydlig tegn på at du er norsk.

finnes 2 typer klyser her til lands..

entem dem som er hyper cocky og skryter av mors og fars penger og ser ned på verden.

eller dem som aldri får en dritt av foreldra sine.. men fortsatt skryter av cæsj.

Seff. den dag i dag er jeg bortskjemt. seff er mor med på prosjektene mine.. I TILEGG til de flere hundre tusen jeg legger i mine prosjekter hvert år.

Ikkeno galt i det

men du ser ikke meg hyle og skrike.. BUHU! jeg har penger. du er sååååå fra slummen azz.. jeg bor i oslos beste vestkant. og jeg råner i mammas polo. keeeegt azzz

seriøst mann.. That shit just aint me. penger for meg er hverdags.. har jeg så bruker jeg. harjeg ikke så skaffer jeg.

men skriker ikke om det desverre

Du har en livlig god fantasi du sugekopp! Kom en tur til Bærum å ta deg titt, snakk med folk å du vil oppdage at verden fungere på den måten, hjernen din forstiller seg det:) Selv sagt det er mange "ekle" gutter og jenter her, men det finner du mange andre steder også...

Tilbake til emnet!

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det gjør det helt sikkert. finnes snille tatere på toten også. ikke ALLE som stjeler cosworther .

men det er væffal det intrykket jeg har av bærums folk. og det intrykket der er det ikke bare JEG som har. ja seff kjenner jeg masse folk fra bygdøy, og de er hyggelige å ha med å gjøre for all del. men det er gutta som er kjappe til å baksnakke og vise seg frem med hvem som har minst pikk og størst lommebok.. :)

Men nå svarte jeg i grunn bare på det du hinta til i ditt forrige innlegg!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde også det inntrykket av bærumsfolk før jeg bodde der ett par år!

Kjempe ålreite folk hele gjengen, bortsett fra de 4 gutta inne på sandvika senteret i rosa skjorter, pannebånd og ørepynt som ikke tålte å høre at de så ut som en gjeng med homser der de sto, når de kommenterte hvordan vi "bønda fra gudbrandsdalen" så ut der vi kom i joggedress ^^

Har aldri løpt å ledd så mye samtidig før :D

Men back 2 topic :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde også det inntrykket av bærumsfolk før jeg bodde der ett par år!

Kjempe ålreite folk hele gjengen, bortsett fra de 4 gutta inne på sandvika senteret i rosa skjorter, pannebånd og ørepynt som ikke tålte å høre at de så ut som en gjeng med homser der de sto, når de kommenterte hvordan vi "bønda fra gudbrandsdalen" så ut der vi kom i joggedress ^^

Men back 2 topic :D

HAH HA HA HA A!!!

jeg og par kompier møtte på en gjeng slike jævler i bogstad veien. problemet er at av så mange som de var hanne annen hver rosa, og annenhver blå pannebånd. så vi lurte på da hvilken bande de tilhørte, og lurte samtidig på om det var sirkus i byen ettersom de var kledd slik..

det var hakke før vi fikk den. PSSSSSSSSSHT.. talk to the hand cuz the face aint listening type of shit.

men de var lure nokk til å bare snu seg og vrikke rumpa nedover veien igjen:)! HA HA! lættis:angry:

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAH HA HA HA A!!!

jeg og par kompier møtte på en gjeng slike jævler i bogstad veien. problemet er at av så mange som de var hanne annen hver rosa, og annenhver blå pannebånd. så vi lurte på da hvilken bande de tilhørte, og lurte samtidig på om det var sirkus i byen ettersom de var kledd slik..

det var hakke før vi fikk den. PSSSSSSSSSHT.. talk to the hand cuz the face aint listening type of shit.

men de var lure nokk til å bare snu seg og vrikke rumpa nedover veien igjen:)! HA HA! lættis:angry:

haha :D hvorfor tenker jeg på de cheerleaderene i the longest yard når jeg leser det der? :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha :D hvorfor tenker jeg på de cheerleaderene i the longest yard når jeg leser det der? :D

CUZ IZ DA TROUUUTH MAAAAAAN:) :hellothere:

Tilbake til ontåpikk igjen.

Jo til trådstarter, du skulle vært med en liten tur i oslo sentrum natt til søndag da.. da herja jeg med imprezan og en s14 gatene. jeg har mye fuel burns så jeg flamer og griller i hue å ræva bak meg..

her er det ingen special effekter;) haha

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeeeyyyyy

jeg var der jeg og da så det var med en grå skoda også.

ingen som nevnte den der

i og med at jeg ikke så noe skilter bak så var det ikke " gatebil" det da... sånn på kødd lissom:P neida, men så den ja, du kunne ikke ha liggi enda nærmere han i peugeoten da?! lol

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CUZ IZ DA TROUUUTH MAAAAAAN:) :hellothere:

Tilbake til ontåpikk igjen.

Jo til trådstarter, du skulle vært med en liten tur i oslo sentrum natt til søndag da.. da herja jeg med imprezan og en s14 gatene. jeg har mye fuel burns så jeg flamer og griller i hue å ræva bak meg..

her er det ingen special effekter;) haha

ja, der har vi jo martin schanche jo, først så var du imot dem fra oslo/bærum, så var du der å rasa med kokrane dine? bli enig da, faen... åssen lissyn har du egentlig? bare lurer jeg..?

personlig så syns jeg synd på dem som knoter seg, og hører naboen snorke inni det avhølet der, men det er min mening.. finns jo greie folk der også...

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i og med at jeg ikke så noe skilter bak så var det ikke " gatebil" det da... sånn på kødd lissom:P neida, men så den ja, du kunne ikke ha liggi enda nærmere han i peugeoten da?! lol

jo kommer alltid nærmere....

de kljører jo ikke som meg og da må vi presse dem...

Skoda Superb Elegance

http://www.skodaklubbnorge.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAN? håper det ikke er meg og min pug du sikter til nå.. for jeg er da så absolutt ingen HAN

Stjælt både bilen og lappen

member of

http://www.midnightclub.no

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...