Gå til innhold

Trenger hjelp brennkvikt.

Ranger emnet


themsen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Nå håper jeg virkelig noen kan hjelpe meg.

Holder på å bygge en bil ascona B. Har satt i en 2,2i. Fra før av stod det en forgassermotor. Sikker en 1600 eller noe. Problemet er, jeg er rett og slett ikke sikker på hvor alle ledninger fra hjernen skal kobles inn. Det er greit nok med de som det er kontakter på, men er jo noen løse ledninger. Blandt annet en grønn og hvit, sort og rød, sort og en helt rød om jeg ikke husker helt feil. Har forresten satt i en vanlig stift fordeler, men regner ikke med det skal ha noe å si. Jeg får gnist på pluggene. Men lurer altså litt på disse ledningene. Og en annen ting. Skal "tur`en" fra bensinpupa inn på toppen, der med den "klokka" som sitter der eller i bunnen hvor det ikke er noe slags vakuumklokke? Er litt grønn akkurat her. Så håper dere kan hjelpe meg litt. Den vil altså ikke starte nå. Så kom gjerne med noen tips på hva som er viktig å få koblet til.. :)

På forhånd takk.. :) kom gjerne med tips til noen som kan dette også, så kan jeg ta en telefon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var inne der..men koster jo peng å bruke d forumet.. ;(

Menmen.. uansett. Har på denne motoren bygd om fra elektronisk tenning til stift tenning.. Det skal ikke være noe i veien for å gjøre dette? Det virker som det går noe galt med hjernene. Bilen sviver litt med en hjerne som virker, men så etter en stund er alt daut... Den jager masse mens den sviver. Jeg bruker en luftmengdemåler fra en omega. Kan dette være grunnen til at det ikke fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår