Rhesus Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Jeg må ha hengerfeste på GT'en min. :/ Hvilket feste er det 'peneste', altså det som suger minst estetisk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 vet ikke om det finnes avtagbart til gt.. Det synes iallefall ikke :) Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris88 Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 jeg har raktisk tenkt til å gjøre det samme med min vr6. Men i vognkortet står det at den har godkjent koplingslast, kan det ha vært hengerfeste på den før. Hvor kjøper man hengerfeste og hvor vanskelig er det å montere? Siter - VW Golf VR6'93 - VW Golf 1,8'89 (utbedres) - VW Jetta 1,8GLi'90 (kræsja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 jeg har raktisk tenkt til å gjøre det samme med min vr6.Men i vognkortet står det at den har godkjent koplingslast, kan det ha vært hengerfeste på den før. Hvor kjøper man hengerfeste og hvor vanskelig er det å montere? Du kan jo sjekke bak bakfangeren om det er noen fester i den støtfangerbjelken eller hva den kalles. Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 om festene er samme ca på STV kan jeg skjekke hvordan evt om dere vil? bilen står til og med "heist opp" :P Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rhesus Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Det er forskjellige fester på stv og kombi. På kombi tar man av støtfanger og tar av en bit. Så fjerner man litt rustbeskyttelse og skrur på hengerfestet. Deretter kutter man litt i plastikken nederst og skrur på fangeren. Se hos Biltema, der ligger monteringsanvisning for deres fester, som forøvrig ikke ser ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris88 Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Fin anvisning på biltema, men hvor bør man kjøpe kroken?? Skjønte at biltema sin ikke er så populær:P Siter - VW Golf VR6'93 - VW Golf 1,8'89 (utbedres) - VW Jetta 1,8GLi'90 (kræsja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Askergolf Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Torshov, Mekonomen eller Møller. Avtagbart koster mer, men fy faen så stygt det fastmonterte er. Har lyst til å ta det av på min. Siter VW Golf 3 GTI 16v Volvo 740 TIC Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rhesus Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Haha. Bestilte akkurat et avtagbart originalt fra en høgger i sverige poste restante. 725,- sek ink frakt. :D Nå må jeg bare ta en harrytur til Strømstad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris88 Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 OI!! genialt! Hvordan fikk du tak i det? Et telefonnummer jeg kan ringe eller? Siter - VW Golf VR6'93 - VW Golf 1,8'89 (utbedres) - VW Jetta 1,8GLi'90 (kræsja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rhesus Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 OI!! genialt!Hvordan fikk du tak i det? Et telefonnummer jeg kan ringe eller? Søk på http://www.bildelsbasen.se Du må registrere deg, og hvis ikke det aktuelle hoggeriet sender til Norge må benytte poste restante på et postcenter i Sverige. Jeg bruker Strømstad. En kompis henta akkurat selv rett innenfor Gøteborg, men det var en bakluke til S4, så den var jo litt stor å sende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris88 Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Skjønner, takker så mye:D Siter - VW Golf VR6'93 - VW Golf 1,8'89 (utbedres) - VW Jetta 1,8GLi'90 (kræsja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg