Gå til innhold

Ettermontere hengerfeste

Ranger emnet

Rhesus

Anbefalte innlegg

jeg har raktisk tenkt til å gjøre det samme med min vr6.

Men i vognkortet står det at den har godkjent koplingslast, kan det ha vært hengerfeste på den før.

Hvor kjøper man hengerfeste og hvor vanskelig er det å montere?

- VW Golf VR6'93

- VW Golf 1,8'89 (utbedres)

- VW Jetta 1,8GLi'90 (kræsja)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har raktisk tenkt til å gjøre det samme med min vr6.

Men i vognkortet står det at den har godkjent koplingslast, kan det ha vært hengerfeste på den før.

Hvor kjøper man hengerfeste og hvor vanskelig er det å montere?

Du kan jo sjekke bak bakfangeren om det er noen fester i den støtfangerbjelken eller hva den kalles.

__Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT!

__Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP!

__Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT!

__Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjellige fester på stv og kombi.

På kombi tar man av støtfanger og tar av en bit. Så fjerner man litt rustbeskyttelse og skrur på hengerfestet. Deretter kutter man litt i plastikken nederst og skrur på fangeren.

Se hos Biltema, der ligger monteringsanvisning for deres fester, som forøvrig ikke ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI!! genialt!

Hvordan fikk du tak i det?

Et telefonnummer jeg kan ringe eller?

Søk på http://www.bildelsbasen.se

Du må registrere deg, og hvis ikke det aktuelle hoggeriet sender til Norge må benytte poste restante på et postcenter i Sverige. Jeg bruker Strømstad. En kompis henta akkurat selv rett innenfor Gøteborg, men det var en bakluke til S4, så den var jo litt stor å sende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider