Gå til innhold

Xtreme Cars Show - Street Finals #2. På Biltema i Skien, Lørdag 15 September!

Ranger emnet

Filipino

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Virker som om folk er fornøyde med treffet som ble arrangert og det er moro å høre!

Grunnen til at arrangementet i det hele tatt ble planlagt og så gjennomført. Var pga. å skape liv i miljøet og samle folk med samme interesse og ha det morsomt sammen. Det tror jeg alle har hatt!

Men iløpet av vinteren skal jeg starte egen bedrift med bilarrangement som forretningside. Så blir det mer ryddige former rundt det hele, nettside skal også opp

og et nytt konsept for hele neste år skal planlegges!

Så til 2008 vil det skje mye spennende.

Gjennom disse treffene jeg har arrangert, så vet jeg at markedet finnes og at mulighetene er store!

Derfor vil det til neste år bli arrangert store treff. Man må alltid ta det et skritt videre.

Noen av stikkordene er babes, party, messehaller, banekjøring og mye moro.

Følg med videre;)

Planleggingen er allerede igang!

Mvh

Kenneth Kjos

Arrangement ansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra treff var absolutt verdt å dra dit.. Vi kom med 5 biler fra Østfold Gatebilklubb, så var ihvertfall ett lite oppmøte fra oss :p

synd jeg ikke har bilen min lenger, skulle gjerne hatt med den.

Ang de hjulbuene til 200'n.. de er gjort det på den måten for at det ikke skal ruste, ska lakkeres nå i vinter. Var vel ikke akkurat så heldig med fargevalget da vi var å kjøpte midlertidig lakk :p

~Cecilie~

* Nissan 200sx s13

* Mitsubishi Colt *solgt*

Team-Sact

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder den 200sx`en der så er hjulbuene akkurat valsa ut for å få plass til de nye felgene og dekka, derfor er det sånn, skal hel lakkeres til vinteren/våren

hehe, men bilen var jo rød inni tanklokk,koffert, panser, dører. ja alle åpninger. det var ikke pent. men blir sikkert bra til neste år.

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider