ole180 Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Hei, fikk tilbud om å kjøpe ein bil idag, men han ville ha ett bud, og siden det er ein masse extra ting på den så lurte eg på derre ville bydd for denne bilen? Bilen har: -ft maskin fra 89 me 89 nette (lh2.2) org, men står i ein A kam -gulekoni, justerbart -H&R senkesett -Delskinnsinteriør (svart) -940 front -940 bakfanger -el speil, el vinduer -va ein forsterka 3trinns cluths i han, men va usikker på hvilken -bilen e fra 84 -0 rust -90 mod baklykter (hvite) og bilen har stått noen år og er då uten skilter, også må bilen lakkes. bilen ser heilt strøken ut, og han som har bygd han er ein seriøs byggar, har hjelpt meg ein del med min 740 som eg har nå. så folkens? hva ville dere ha bydd sånn ca på denna maskinen? Mvh Meg=) Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 100% umulig å si om en ikke ser bilen selv! rust? bremser? stand på motor? vedlikehold? og hva mener du med at den ser helt strøken ut, men trenger alikevel lakkering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 det er ikkje rust på bilen, står originale bremser på den, motoren er i god stand, bruken ikkje olje og bensin forbruke er som det skal og bilen er tatt veldi godt vare på, det eg meine me at den er i god stand er at karosseriet er fint, bare forskjellig farge på fronten enn resten siden han har byttet over til 940 front. Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 15-20 000,- Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg