Mogwai Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 hvis en har en 230ET som er ferdig maskinert til 1st overdim og nye lager, fikk pris på 10300,- for h profil og smidde stempler bør holde lenge dette til opp til 400Hk? men hva med motorstyringen til ET hvor lenge henger den med? må vel bytte dyser også.hvis ikke blir det data sprut men det er ca 30000lapper ferdig montert og mappa? ble 230ET levert med noe annet en 530 topp? eller er det 405? har i utgangspungtet kunn blokk og ledningsnett, lønner det seg da og satse på 531? eller så sikler jeg på en 16v topp men den koster mye spenn. det blir mye penger når ballen først begynner og rulle Finnes ikke B230ET med 530topp originalt såvidt jeg vet. B230ET ble i all hovedsak levert med 531topp og A-kam. 405 er en topp du finner mye av på b21/23 serien, B23ET hadde såvidt jeg vet 405 og B-kam originalt. (rett gjerne på meg om jeg har tatt feil her.) Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Har 18t turbo /omprog hjerne og tenning (ikke chip) 465cc dyser 3" lmm. 3" eksos lader ca 1,4. Burde gi ca 350hk. går som f. Motoren går på 2 året nå og ikke noe problemer. Denne hadde jeg ville bremset før jeg ropte høyt om 350hk. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 om det er noen forskell på blokka på B23 og B230? tenker da bare på blokk og ikkje innmaten. Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.