Gå til innhold

B230ET vs B230FK/230FT

Ranger emnet


klezz

Anbefalte innlegg

hvis en har en 230ET som er ferdig maskinert til 1st overdim og nye lager, fikk pris på 10300,- for h profil og smidde stempler bør holde lenge dette til opp til 400Hk? men hva med motorstyringen til ET hvor lenge henger den med? må vel bytte dyser også.

hvis ikke blir det data sprut men det er ca 30000lapper ferdig montert og mappa?

ble 230ET levert med noe annet en 530 topp? eller er det 405?

har i utgangspungtet kunn blokk og ledningsnett, lønner det seg da og satse på 531?

eller så sikler jeg på en 16v topp men den koster mye spenn.

det blir mye penger når ballen først begynner og rulle

 

Finnes ikke B230ET med 530topp originalt såvidt jeg vet. B230ET ble i all hovedsak levert med 531topp og A-kam.

 

405 er en topp du finner mye av på b21/23 serien, B23ET hadde såvidt jeg vet 405 og B-kam originalt.

 

(rett gjerne på meg om jeg har tatt feil her.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår