Lompe Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Hei. Jeg har lyst til å handle meg noen 13" og få på noe lavprofil, små breie dekk. Hvor/hvem fører dette? Har hørt med megahjul - nothing. Dunloop eller noe har vel slik gummi? Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Dekk får du vel hos Dekkmestern på Eidsvoll Verk. Skaffet meg noe 175/50-13 for ikke så lenge siden Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 åjåj.. da drar jeg innom der på fredag da. Hører på pris. Da er jakten etter noen gromme 13" i gang da. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_GF Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 http://dekkskift.racedemon.com/ekstremdekk_index.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg