Gå til innhold

kvalitet på Alfa Romeo?

Ranger emnet


MAGUN

Anbefalte innlegg

Enig i at de er nydelige, og jeg tror nok at den lave prisen skyldes gamle synder! Det har vært produsert mye dårlig i Italia gjennom tidene, og alt importørrotet her i landet har vel ikke gjort saken bedre! Men de nåværende bilene tror ikke jeg er noe dårligere enn mye annet! Men som det heter: Evig eies kun et dårlig rykte!

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mondeo

Enig i at de er nydelige, og jeg tror nok at den lave prisen skyldes gamle synder! Det har vært produsert mye dårlig i Italia gjennom tidene, og alt importørrotet her i landet har vel ikke gjort saken bedre! Men de nåværende bilene tror ikke jeg er noe dårligere enn mye annet! Men som det heter: Evig eies kun et dårlig rykte!

 

nå holdt jeg på å si noe stygt om ford....

 

men. du må følge hjertet. italienske biler er deilige. hvis du virkelig føler for det, og er en som vil ta vare på en, så slå til! sinnsykt fine biler! går godt også! :D

 

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MAGUN

Hvordan er kvaliteten på Alfa Romeo 156? Har kikket litt på noen sånne og synes det er en nydelig bil.

 

Er det mye feil med disse bilene?

Dyre deler?

Høy forsikring?

Hva er grunnen til at de ligger så lavt i pris?

 

 

Sikler litt på denne: Alfa 156

 

Kvaliteten begynner å bli ganske bra den egentlig. Et par gjenganger feil, men ikke

noe spesielt alvårlig så lenge du husker å bytte registerrem i tide.

 

Feil: sjekk siden min.. der står det en del tips bl.a. kjøpeguide

Dyre deler: jo litt kanskje.. spørs vel hva man er vandt med. Ikke dyrere enn Audi og BMW tror jeg.

Forsikring er vel rimelig normal.

Lav pris: fordi de kommer fra Italia og at vi bor i Norge.

Nordmenn har ekstremt god hukommelse for dårlig rykte. I andre land er det ikke så ille med AR. I England er det verkstedene som har dårlig rykte, ikke bilen. Men sånn er det ikke her.

 

Den du ser på ser jo grei ut hvis du kan leve med den km standen. Er den eiet av en

mekaniker, så skulle jeg vel tro at alt er 100% på den bilen.

Så lenge han også har byttet olje ofte, så burde jo ikke motoren være sliten.

Ta en kikk på vanlige feil på siden min og sjekk om du finner noe på den bilen.

Hvis ikke du finner noe så skulle den være grei tror jeg. :)

 

Spør meg gjerne hvis det er noe! Og ta med de felgene hvis du kjøper den! :D

 

Edit: jeg har en '98 144hk selv og ikke byttet noe setevarmegreier.

Men du blir ikke akkurat grillet av de setevarmerene. ;)

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår