Taxitus Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Heisann Igår tok frontsettet mitt turen.. Trenger nytt hva skal jeg kjøpe. Har kabler å alt klart til kraftige høytalere. Har sett litt på infinity perfect 6.1 men er litt usikker. Trenger noe som spiller all musikk. (hørrer på alt fra metallica til klovner i kamp) har fra før en kicker L7 12" med seperat forsterker til frontsettet.. Hva er bra hva er deres anbefalinger ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 morel og hertz faller i smak for mine ører i allefall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taxitus Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 morel og hertz faller i smak for mine ører i allefall :) Noen spesielle høytelere ? gjerne link. Tenker å bruke litt penger på dette for jeg er lei av å "hørre" feil i lyden hele tiden så money aint the problem ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 http://www.morel.no mye knall frontsett der.. kan anbefale morel dotech ovation.. bruker dette selv og er strålende fornøyd.. hørt noen andre morel sett og og alle overrasker :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 you got PM... Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Noen spesielle høytelere ? gjerne link. Tenker å bruke litt penger på dette for jeg er lei av å "hørre" feil i lyden hele tiden så money aint the problem ;) Er du lei av "feil" i lyden, så burde du jo absolut vurdere å bytte sub ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taxitus Skrevet August 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Kicker slår som bare d og i en portet kasse på 60 liter så er den en liten drøm :) Har du dårlig erfaring med kicker ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suicide666 Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 cossiemk1 har det med å disse kicker pga. sin lydkvalitet om det nå er subber eller forsterkere... Siter Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taxitus Skrevet August 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Da så.. Jeg er værtfall fornøyd med kickeren min slår 1000 ganger bedre en 2x10" P1 Rockford værtfall :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg