Gå til innhold

Motor mister plutselig effekt :(

Ranger emnet

AndyB

Anbefalte innlegg

Hehe... Du har et poeng der ja.. Eneste som teller her er at jeg muligens har masse dritt i innsuget..

Men det kan også være noe med at den går på 3 sylindere når den mister effekt også, forde motoren får en litt GROVERE lyd når den mister effekt..

Har fått ei lita datter som er 11 dager gammel så det blir ikke så mye tid til mekking med det første tror jeg, men vi får se om jeg får satt av noen timer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D ække no arti å sende løsninger når folk skal være så kverrulante.

Kan godt hende at kilden din er skrevet av folk fra VW, men jeg har sett mye rart skal jeg fortelle.

9A ble levert både på 1,8 og 2,0

Håper kodene og KE-Jetronicen din kan hjelpe AndyB her, det har jeg selv liten tvil på.

Good luck AndyB

Det er ikke det at jeg skal kverrulere! men da du kommer med tips og tricks som feilinformerer så må man jo nesten si ifra!

9A er forresten motorkoden på 2L 16v .. PL og KR er 1.8L 16v!..

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

er ikke no spesialist på dette her, men jeg hadde en 94 passat som dro dårlig når jeg trykket gasspedalen i bånn samme om det var oppover eller nedoverbakke. jeg begynte med å bytte plugger å dette hjalp ikke, bannet å svartet i flere dager, så byttet jeg plugglednigne å bilen gikk som ei klokke igjen

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei.

Er ikke så lenge siden jeg bytta plugger, så først tenke jeg at det kan jo ikke være plugger.

men så tenkte jeg at det hadde jo vært for dumt om det var pluggene og jeg bytta alt annet.

Derfor bytta jeg plugger for en del uker siden og har ikke hatt noe trøbbel med dette siden. :) :yak:

Takk for alle tips. Nå må jeg bare fikse alle andre småting og EU godkjenne før jeg evt bestemmer meg for å selge bilen..

Bilen er litt for stiv til å frakte små babyer i. ifølge kona iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider