Gollum666 Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 hei Jeg har hørt at det går å legge til rudskogen som bane på Live For Speed.. noen som vet hvor jeg får tak i den fila og evnt hvordan innstallere den? Siter BMW 525i E34 91' Opel Omega 3.0 24v Vrak BMW 320i E30 Solgt Opel Vectra B 1.8 16v Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Live for speed kan ikke moddes (enda) så jeg tror nok du har blitt feilinformert. :wonder: Derimot er det noen som har prøvd å bygge Rudskogen til RFactor, men det har ikke skjedd noe på det prosjektet siden mars... Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Rudskogen er "lagd" i lfs, men som en miniatyr-kjeglebane, så er ikke mye likt annet enn kjøresporet. F.ø. Neonmuffler som lagde den om jeg ikke tar feil, og den ligger vell et sted i lfs tråden Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gollum666 Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 hmm.. daså.. noen som veit om nokon bra drifte oppsett til bilene da? så e får lasta ned noen plass.. Siter BMW 525i E34 91' Opel Omega 3.0 24v Vrak BMW 320i E30 Solgt Opel Vectra B 1.8 16v Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cat0 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Du finner noen drifteoppsett her. Jeg kjører med disse, bare justert litt for egne preferanser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg