Gå til innhold

Merke til 16v ønskes kjøpt!

Ranger emnet

Vantage

Anbefalte innlegg

Noen river av - andre setter på ...

jeg har nå personlig pillet bort alt -

og også pillet av merkene på kammeraten min sin g60.

Noen som gjorde at en oppblåst gubbe i en merce av et eller anet stort kupe slag fikk seg en skikkelig overraskelse og ble frakjørt av en golf 2...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også har fjerna alt på einseren.. Men detta er dama sin mk2'er.. som i disse dager blir ombygd til 16v. (prosjekt ja..)

Jeg foreslo vi skulle fjerne alt, og sveise, men hu ville ha dissa merkene der.. fjerne dem etterhvert igjen og håpe hu ikke merker det.. hehe.. Kulere uten da.. har sjøl parkert en og annen turbovolvo og noen riskokere.. like morro hver gang.

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vantage

Ja, jeg også har fjerna alt på einseren.. Men detta er dama sin mk2'er.. som i disse dager blir ombygd til 16v. (prosjekt ja..)

Jeg foreslo vi skulle fjerne alt, og sveise, men hu ville ha dissa merkene der.. fjerne dem etterhvert igjen og håpe hu ikke merker det.. hehe.. Kulere uten da.. har sjøl parkert en og annen turbovolvo og noen riskokere.. like morro hver gang.

Leser Golf 1 1,8TIC. Kan du utdype dette? :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel ikke no værre enn at det er en golf mk1 1.8Gti Turbo..

8v vel og merke.. skal bygge 16v i vinter..

Turboen er forsåvidt gåen akkurat for øyeblikket, så det er en dekomprimert 1.8 GTi..

Hvis noen har en t3 liggende og slenge, som er billigbilligbillig, så kan jeg kanskje få sparka den igang igjen ;)

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider