JuB Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 ok. men di vil vel ha en ganske stor fordel når det gjelder varme gang fra turbo til innsug?? custom mappet digifant? er det en jobb for deg kanskje?? :blunk: :blunk: hvem bør jeg kontakte for å få portet x-flow topp tro?? noen som er spesialister? kan vel like gjerne koste på meg en kam å litt sånt samtidig da eller? hva er mulig å dra ut med en bra preppa topp å turbo kit a? må vel klare litt mer en 220hk? Bumper knoff sitt innlegg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Forsbergs har jo gitt seg og/eller byttet navn, tror de muligens heter ultra motor nå. Regn med ca 8000-10000 for jobben. Skal du ha turbo er det liten vits med kam, bør uansett holde deg under 260 grader. På en std G60 gir vanligvis disse kammene 4 hk, så egentlig ikke verdt jobben. Største fordelen er vel som du sier ift turbo. Med X-flow kan du bruke T3/4 som det ikke er plass til på vanlig G60 Ole tok vel ut 250-300 hk med sin topp? Selvsagt mapper jeg digifant ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 skinne prepa 16v toppen min å slipte om kammene mine byttet ventilsetene å byttet innsug ventilene,å eksos ventilene, (incornell ventiler) stivere ventilfjører å max race porta toppen.dette kostet litt da. han er meget dyktig på det vist du vil kan du få tlf nr til han av meg. Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg