Mr_Q Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 thx! =)bestillte denne i fylla... hehe vet ikke helt hvorfor. men har ventet i 5 uker nå på s-line grillen. så greit å ha no i mellomtiden. tar ca 5 dager. kanskje lakkere denne sort?? du har ikke noen bilder av de m3 skjørtene på din bil? var billige hvertfall! marek de er nede til lakk nå, kan vise bilde når de er montert. og jeg mener oxo at facelift bak gjør susen;) har faceliftlykter fremme hvis du vil ha oxo;) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 takk! :) hva ble totalbeløpet med frakt til Norge? er ikke helt sikker.. tror det var ett sted mellom 600 og 800kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 her er bildet av en antenne jeg bestilte... var midt på 3 syntes jeg.. helt ok.. parkerte oppå en fortauskant... fikk ikke fingeren under på visse steder. hehe =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 likte også denne bakfangeren.noen som vet om eksosen passer slik som på bildet? marek Fraråder deg på det sterkeste å IKKE kjøpe den Neodesign bakfangeren.. Det er bare søppel.. Kjøpte selv denne bakfangeren.. Her er et bilde av når jeg begynte å sparkle: http://www.raceworld.no/gallery/biler/17_2.jpg Det var ikke alt.. Mye å ta tak i.. Fangeren er heller ikke TUV-godkjent.. *syter og klager som en drittunge* :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 TÜV og fangere har ikke noe å si da påsan! =) Hovedregelen du behøver å tenke på er at alle kanter skal ha en krumming som tilsier at radien på bøyen skal ikke være mindre enn 2.5mm. Slik at en 180 graders kant ikke er skarpere enn 5mm i diameter. Kilde: http://maxpower.no/page/503 Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 TÜV og fangere har ikke noe å si da påsan! =) Hovedregelen du behøver å tenke på er at alle kanter skal ha en krumming som tilsier at radien på bøyen skal ikke være mindre enn 2.5mm. Slik at en 180 graders kant ikke er skarpere enn 5mm i diameter. Kilde: http://maxpower.no/page/503 Jeg fikk med TÜV-papirer på ProStreet SF2 Frontfanger og Sideskjørt.. Men ikke Neodesign bakfangeren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Fraråder deg på det sterkeste å IKKE kjøpe den Neodesign bakfangeren.. Det er bare søppel..Kjøpte selv denne bakfangeren.. Her er et bilde av når jeg begynte å sparkle: http://www.raceworld.no/gallery/biler/17_2.jpg Det var ikke alt.. Mye å ta tak i.. Fangeren er heller ikke TUV-godkjent.. *syter og klager som en drittunge* :) såpass ja.. hmmm... har jo S3 bakfanger. men er redd kanskje det blir litt for høyt hvis jeg setter på sideskjørt. han med den syke røde/sorte S3'en har vel bare S3 fanger bak. funker jo sikkert... =) (med syke så mener jeg syyyykt rå!!! :) ) marek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 såpass ja.. hmmm... har jo S3 bakfanger.men er redd kanskje det blir litt for høyt hvis jeg setter på sideskjørt. han med den syke røde/sorte S3'en har vel bare S3 fanger bak. funker jo sikkert... =) (med syke så mener jeg syyyykt rå!!! :) ) marek Hehe, må si meg enig her:) Selv redd forskjellen blir stor da jeg bruker orginal bakfanger og sideskjørt.. Menmen, det vil tiden vise når jeg får sendt skjørta på lakkering.. "Back in black" S3'n er skamrå.. Må innrømme at jeg finner mye inspirasjon der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 noen som kan hjelpe meg med å få stort høyre speil? da mener jeg fremgangs måte og liknende? noen som har gjort d? fant denne.. men trenger jeg mer? bortsett fra speilet? passer alt? http://www.hovwdiaudi.dk/product/default.asp?mode=showproduct&id=201874 hilsen marek :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 noen som kan hjelpe meg med å få stort høyre speil?da mener jeg fremgangs måte og liknende? noen som har gjort d? fant denne.. men trenger jeg mer? bortsett fra speilet? passer alt? http://www.hovwdiaudi.dk/product/default.asp?mode=showproduct&id=201874 hilsen marek :) du har ikke prøvd å finne tak i et fra en 2001-2003 på opphuggeri? kan jo være helldi å finne et færdi lakkert, billi:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 er litt lite A3'er på hugger'n enda trur jeg. hvertfall som jeg har sett... er jo kanskje heldig da.. men passer det rett på min bil da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 jeg mener det skal passe rett på da, ja! :) http://www.nbfbildeler.no/templates/Parts.aspx?Brand_Id=1300&Model_Id=1341&PartGroup_Id=27 Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 er litt lite A3'er på hugger'n enda trur jeg.hvertfall som jeg har sett... er jo kanskje heldig da.. men passer det rett på min bil da??? Veng selger komplett stort høyrespeil til rundt 1000lappen. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 veng? mmm.. er ikke helt sikker på hvem det er... forklare? 1000 for alt`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Veng.no De selger "piratdeler" til VAG. Og har avdelinger rundt om i landet. Halden, Oslo og Stavanger. Attpåtil har VACN rabattavtale med de.. 30% rabatt ;) Forresten.. Hva slags skilter er det du har på det ene bildet? Alltid lurt på... Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg