Gå til innhold

Min audi A3.

Ranger emnet

CagmaN

Anbefalte innlegg

Fin bil, men det ser ut som det er ganske stor åpning mellom støtfangeren og lyktene dine. Er det dårlig passform på noe eller?

er nok pga lyktene. tror det er bedre med de orginale.

fangern skal være ganske 100% passform.

men synes ikke det er så ille. så lenge det er likt.

skal kanskje ha andre lykter etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvor bestilte du chrome speilhusa dine?

jeg kjøpte noen deksler fra BS bildeler, og passformen er så ræv at jeg ikke vil se de i nærheten av speila mine engang!

trur det var fra en link som jeg fant her på forumet.

men er fra ebay.de husker jeg.

er bare å søke der. hvis du ikke finner der vet jeg http://www.quattroco.no har.

marek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fraråder deg på det sterkeste å IKKE kjøpe den Neodesign bakfangeren.. Det er bare søppel..

Kjøpte selv denne bakfangeren..

Her er et bilde av når jeg begynte å sparkle:

http://www.raceworld.no/gallery/biler/17_2.jpg

Det var ikke alt.. Mye å ta tak i..

Fangeren er heller ikke TUV-godkjent..

*syter og klager som en drittunge* :)

E nokk mye forskjelli på di bakfangeran da..

min passe akk som den skal:) noe støpekanter eneste, mn kjapt å fixe om nån som kan..

har ikke den leppa under da.. å ska ikke ha den heller:p

Eksosn min passa oxo veldi bra, mn er oxo hjemmebygd hele veien:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Da var endelig grillen kommet!! :)

Monterte den i går kveld. Var egentlig ganske fornøyd med den.

Er ganske lik den som sitter på den nye S3 så jeg i dag.

20092007004.jpg

20092007003.jpg

20092007.jpg

tok også no bilder av girspaken.

20092007001.jpg

ser jeg må vaske litt innvendig snart! :)

Utrolig Fet fanger og grill og S-line girkulen har bestillt akuratt de samma tingene er det rieger fanger du har? en ting jeg lurte på jeg har bestilt rieger fangerene fra bs bildeler men vetsje hvor eller hva slags grøftelys jeg må ha for at dem skal passe kunne du ha gitt meg en clue hva slags grøftelys jeg skal kjøpe :) takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

lurte på om noen kan anbefale chiptuning no sted?

tenkt en del på TS lørenskog...

noen som har no anbefalinger?=???

min er chippa hos TS Racing, jeg er absolutt fornøyd med jobben deres, bør vel nesten få montert en resirk/dump med det samme også da.. så tror jeg nok ikke du blir skuffa.

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig Fet fanger og grill og S-line girkulen har bestillt akuratt de samma tingene er det rieger fanger du har? en ting jeg lurte på jeg har bestilt rieger fangerene fra bs bildeler men vetsje hvor eller hva slags grøftelys jeg må ha for at dem skal passe kunne du ha gitt meg en clue hva slags grøftelys jeg skal kjøpe :) takk

Hei.

Takk begynner å bli fornøyd. :)

Det er orginale tåkelys til audi S3. Ikke den nye assa! =)

Jeg betalte ca litt over 1000 lappen på streetdesign rett ved skjedsmokorset. Spurte etter lys som passet. Fant ut i ettertid at det var orginale lamper til audi s3, er ikke sikker om a3 kommer med de.

Fangeren, hvis du har bestillt MED tåkelys, skal tåkelysene passe rett inn med skruer og alt.

http://cgi.ebay.de/Audi-A3-typ-8L-00-03-FOG-LIGHT-left_W0QQitemZ300219959344QQihZ020QQcategoryZ10372QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.de/Audi-A3-typ-8L-00-03-FOG-LIGHT-right_W0QQitemZ300220429317QQihZ020QQcategoryZ10372QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

er disse (høyre og venstre)

en nok litt billigere fra ebay.

marek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er bildet av en antenne jeg bestilte... var midt på 3 syntes jeg.. helt ok..

02092007.jpg

parkerte oppå en fortauskant... fikk ikke fingeren under på visse steder. hehe =)

20082007.jpg

Utrolig fet bil azz min blir seende snart sånn ut nesten også bare med angel eyes og bare at jeg har sennep gul bil:P hehe god work med bilen din og takk for svaret med grøfte lysene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Takk begynner å bli fornøyd. :)

Det er orginale tåkelys til audi S3. Ikke den nye assa! =)

Jeg betalte ca litt over 1000 lappen på streetdesign rett ved skjedsmokorset. Spurte etter lys som passet. Fant ut i ettertid at det var orginale lamper til audi s3, er ikke sikker om a3 kommer med de.

Fangeren, hvis du har bestillt MED tåkelys, skal tåkelysene passe rett inn med skruer og alt.

http://cgi.ebay.de/Audi-A3-typ-8L-00-03-FOG-LIGHT-left_W0QQitemZ300219959344QQihZ020QQcategoryZ10372QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.de/Audi-A3-typ-8L-00-03-FOG-LIGHT-right_W0QQitemZ300220429317QQihZ020QQcategoryZ10372QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

er disse (høyre og venstre)

en nok litt billigere fra ebay.

marek

Men det står jo at det e for engelsk bruk liksom altså for høyre kjørende biler eller kan du bruke dem til samme.. og Hvordan gjorde du det med bryter for å slå av og på disse berømte tåkelysene? takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Men det står jo at det e for engelsk bruk liksom altså for høyre kjørende biler eller kan du bruke dem til samme.. og Hvordan gjorde du det med bryter for å slå av og på disse berømte tåkelysene? takker for svar

min lysbryter var ferdig med opplegg til tåkelys.

bare pipa ut hvilke pinner som var på tåkelysa og kobla meg på dem.

kan sikkert ta bilder av kobling og hvordan jeg gjorde det.

er ikke så komlisert. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider