kamikakze Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 min lysbryter var ferdig med opplegg til tåkelys. bare pipa ut hvilke pinner som var på tåkelysa og kobla meg på dem. kan sikkert ta bilder av kobling og hvordan jeg gjorde det. er ikke så komlisert. =) Ja hadde vært kjekt azz eg har tåkelys eg og men det e for Bak så i det jeg Vrir på Lys Instrumentet til kjørelys og trekker den ut så slår tåkelys bak seg på.. eg vetsje helt hvordan jeg skal gjøre det og hvor kjøpte du kablene fra lysene og opp til kobling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Ja hadde vært kjekt azz eg har tåkelys eg og men det e for Bak så i det jeg Vrir på Lys Instrumentet til kjørelys og trekker den ut så slår tåkelys bak seg på.. eg vetsje helt hvordan jeg skal gjøre det og hvor kjøpte du kablene fra lysene og opp til kobling? min lysbryter var med to hakk ut. ett til foran så bak. må nok ha en slik du og hvis du vil ha det pent. hadde rele fra ett annet tåkelyssett. kabel og hestesko får du overalt. men skal årne no bilder =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Hmmmmm... hva skjer her??? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Litt lenge siden noen oppgraderinger med bilen! senket bilen... med god hjelp av en kompis!! (bilde 1) Bilen ble en del lavere med den fronten der! blir nok sommer/vinter front på denne bilen gitt! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Fått også på noen felger jeg liker... er litt kantkjørte noen steder, men fikk de gratis =) skal sandblåses og lakkeres etter sommern. blir 100% da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Her ser man litt forskjell på senken... syntes det ble nok.. foran er den justert til midten på dempern. Bak er den skrudd ned på maks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 noen som vet hvor mye de gammle felgene mine er verdt??? ATS skal selge de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikakze Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Dette ble bra cagman kor mye senket du? er det ikke lett å komme ani med den fronten der når du senker den da.. jeg kommer jo av og til ani med min og min er helt orginal da Men har singelframe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Dette ble bra cagman kor mye senket du? er det ikke lett å komme ani med den fronten der når du senker den da.. jeg kommer jo av og til ani med min og min er helt orginal da Men har singelframe.. det at du kommer neri med din kan nok ha mye å si med at den er original :p når du får på coilovers så blir den mye stivere, og vil ikke la demperne gå langt nok ned til at du treffer bakken.. spørs jo hvor mye man senker da:p og hvor store felger man har på. Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 har faktisk ikke hatt no problemer med subbing... subbet en del med orginal fjærer. er det ekstremt så kjører jeg ikke der, eller er det ok. riktig som du sier at den er stivere og skal litt mer til får å komme nedi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet November 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 bilen er til salgs nå. EU godkjent 2 uker siden. Null mangler. Senkesett i vognkort sammen med ny felgdim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 noen som er interesert i å kjøpe en frontfanger til a3 2000mod sort metallic? Helt orginal uten grøfelys. selges billig... bud? bilen er solgt forresten. Marek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 http://cgi.ebay.de/Design-Rueckleuchten-in-black-fuer-Audi-A3-8L-96-00_W0QQitemZ200277899129QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item200277899129&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2|65%3A1|39%3A1|240%3A1318#ebayphotohosting Er det disse baklyktene du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 jepp... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Ok.. da blir det bestilling ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg