CagmaN Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Du prøvekjørte Audi A4 3.0tdi eller? :P Men bmw er ikke galt det heller da. 3.0 tdi ble litt dyrt i denne omgang. men savner quattro nå som det var snøkaos. gleder meg til sommern da! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 hehe.. ja! Var det vanskelig å feste s3-spoileren? Hvordan festet du den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Ble limt på men tech 7 eller rutelim. Er ikke helt sikke på hvilken, men begger funker vel bra. Så limt på men teip. gikke bra det =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Du teipa den på.. også limte? Eller la du limet på først og så teipet den fast? Hvordan fikk du den helt rett da? Satt du den utpå den biittelille "spoileren" som er der fra før av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 limte først , så presset jeg på spoileren. så å si på midten, litt tilpassing noen mm så var den på plass. min var "hul" inni, så tok lim rundt hele veien. teipet med teip etter at den var limt, og tok av teipen dagen etterpå. var veldig fornøyd jeg. er vel noen bilder der du kan se hvordan det ble. tok ingen bilder underveis. dessverre. limes rett oppå den andre "lille" spoilere, er jo bare toppen av ruten. men har du spoileren, så legg den på først å tilpass så du vet hvordan du skal gjøre det når du limer den. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Ja, ok. Takk skal du ha! Har ikke kjøpt spoileren, men gjør vel det etterhvert =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Hei Hvilke coilovers kjøpte du? og hvor fra? Fornøyd? Driver å leter etter det samme. må lavere for snart er det sommer og 19"... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 hehe... litt seint å svare nå som sommern er over? :) Hillclimb het de. En kompis som skaffet de fra tyskland tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg