Gå til innhold

knust fanger,noen rettigheter?

Ranger emnet

theopelking

Anbefalte innlegg

heey

kom i dag i cirka 50kmt på nardo i trondhjem for dem som vet det er henn,kysse vedsia av nardosentre,å deer va det et kjempehull,traff det ¨fanger knustets å den ripa opp bilen endel å et stag eller noe som ble gåen,ble en klakkelyd i forstill,snakke med han som sto å så på,han sa jeg skulle ta kontakt med med trondhjem bydrift å få dekt utgifter der,han skulle fvære vitne,å sa at han hadde venta på att dette skulle skje,org biler har også problemer der,meen det jeg lurer på,er det noe vits å ta kontakt?noen som har prøvd?

vennligs takk for alle svar=)

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekkes ikke.

Knuste bunnpanna på en bmw på en grusvei en gang.

Veivesnet...nei, Josh J. Syltern A/S avd-Åfjord som holdt på å lage ny vei.

Var en svær jævla stein som lå midt i veien i mørkret.

Tok med meg steinen da. :P

Hva gjør mesta for noe egentlig?

Ser de er rundt på veiene, men de snakker stort sett i telefonen, eller så står dt fem mann og kikker på et eller annet og røyker.

Er private maskinentrepenører som vedlikeholder veiene slik som jeg ser det.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dekkes ikke med mindre de har kjent til problemet og ikke har reparert det innen "rimelig tid".

Fikk dekket en skadet felg av oslo kommune for noen år siden.

Der er kravet at fra skaden meldes inn (hull i veien som er en fare for billister) så har de 48 timer på seg til å utbedre alternativt sikre de om de er spesiellt farlige

http://www.samferdselsetaten.oslo.kommune.no/vare_tjenester/vei_fortau_gang_og_sykkelvei/article2210-12940.html

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg fikk dekka steinsprut på bilen av en sånn strøbil oslo komune hadde. Splitter ny merche sto i veikanten, strøbilen bare kjørte på og spruta ned den stakkars bilen!

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør mesta for noe egentlig?

Ser de er rundt på veiene, men de snakker stort sett i telefonen, eller så står dt fem mann og kikker på et eller annet og røyker.

Er private maskinentrepenører som vedlikeholder veiene slik som jeg ser det.

Mesta er vel en entrepenør på lik linje med de andre, så regner med de har vedlikehold på de veiene de har vunnet anbudene på.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg fikk dekka steinsprut på bilen av en sånn strøbil oslo komune hadde. Splitter ny merche sto i veikanten, strøbilen bare kjørte på og spruta ned den stakkars bilen!

Det blir noe ganske annet, ettersom det var strøbilen som aktivt "gjorde noe galt" mot et parkert bil.

At noen kjører sin egen bil rett i et ganske inaktivt og stillestående hull i vegen, kan ikke sammenliknes med det :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider