kimahlsen Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Lurer litt på å kjøpe meg en slik en.. Noen som vet om noen sider om bilen eller kan fortelle meg litt om den? legger ved et bilde http://i70.photobucket.com/albums/i102/superbmw/CorollaKE70Coupe.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Jeg vet mye om bilen og jeg vet om en som er til salgs (en TE71 SR, coupe). Kan tipse deg om hvor, om du lover å ta godt vare på den og ikke herper den med å stappe nedi en big block V8er og senke den 30 cm ;) De er ikke billige nå, men kjøper du en og tar godt vare på den så taper du ikke akkurat penger, for dette er en kommende klassiker. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Kule biler. Har en GT selv. KE70 coupe som du sier er faktisk te71 coupe. Regner at du finner mer info om du søker på det. Men som hart sier, skal du kjøpe deg en så hold den forholdsvis original. (hart: regner med at du mener harared sin?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 (evil-twin: kanskje det ;) ) Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Kule biler. Har en GT selv. KE70 coupe som du sier er faktisk te71 coupe. Regner at du finner mer info om du søker på det. Kommer jo an på motoren som står i da ;) Men i Norge ble coupe'ne bare solgt med 2T-motorer, dermed TE71 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimahlsen Skrevet August 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Kule biler. Har en GT selv. KE70 coupe som du sier er faktisk te71 coupe. Regner at du finner mer info om du søker på det. Men som hart sier, skal du kjøpe deg en så hold den forholdsvis original. (hart: regner med at du mener harared sin?) Er nok den.. Er bare synd at det er så fryktelig med rust i gulvet.. Men om npen vet om flere tilsalgs så er det bare til å si ifra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Vel, skal jeg fortelle hva jeg vet om TE71, så er det nettopp rust i gulvet (og bakre hjulbuer og -brønner). Hadde en Liftback selv. Det er egentlig bare å krype til korset og sveise inn litt nytt. Finner du en annen TE71 uten så mye rust så vil jeg tippe det er til en annen pris. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Rust i gulvet? Hadde 2stk 5 krones hull under førersete på min. Bare synd det er kjekssmuler rundt resten av bilen. velocitoy: kom *E71 med annet enn 4A og 2TB/2TG? Ble kjempeusikker nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Rust i gulvet? Hadde 2stk 5 krones hull under førersete på min. Bare synd det er kjekssmuler rundt resten av bilen. velocitoy: kom *E71 med annet enn 4A og 2TB/2TG? Ble kjempeusikker nå. Jeg tror at pga de store karmløse vinduene og det litt halvslappe patentet med tetning i bakant av dørvinduet så kommer det endel fukt inn i bilen. Dette samler seg i dørken. Nå har jeg ikke sett alle TE71 i norge, men at de ruster er en ting, men jeg har og sett det på den jeg hadde, på bilder og hørt omkring, og rust i gulvet vil ikke være unormalt å finne. Poenget er at det er bare å sete igang med reparasjon ASAP, så blir kanskje bilen veteran med skilter på :) La oss ikke glemme hva sko fulle av snø og saltslaps gjør for innsiden av bilen på vinteren om man ikke er var for det ;) TE71 kom også med 3T-C i statene, og AE7* med 4A, ellers så var det kun 2T, 2T-B og 2T-G tilgjengelig i Norge (hhv DX, SR og GT). Husk at både coupe og liftback hadde typebetegnelsen TE71 her. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Samt kanskje det at det at vindusheisen er ubruklig. Jeg må skru vinduet helt opp med døra oppe på passasjersia for å få den halvveis tett. Klarer ikke å dra det tett med sveiva. Stemmer det at den kom med 3TC. Glemte den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 velocitoy: kom *E71 med annet enn 4A og 2TB/2TG? Ble kjempeusikker nå. hmm, tja. Det kom en KE70 coupe i Japan. dvs, en som vi i Norge kjenner som "TE71" , men da med K-motor. Er litt rart det systemet med tallene til Toyota.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harared Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 hei folkens. ser bilen min blir omtalt her, men skal være forsiktig så ikke tråd-slettedyret kommer. Den som kommer med uttalelser av bilen min har kun sett bilder av den så d er sagt... Ja rust er ett problem på disse og Hart omtaler problemet ovenfor. Siter Toyota Avensis, D4D TTE 2004 mod (x)Lexus is200, 1999 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimahlsen Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 hei folkens. ser bilen min blir omtalt her, men skal være forsiktig så ikke tråd-slettedyret kommer.Den som kommer med uttalelser av bilen min har kun sett bilder av den så d er sagt... Ja rust er ett problem på disse og Hart omtaler problemet ovenfor. Det stemmer, har KUN sett bilder dessverre:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Harared: Hadde jeg hatt garasje og tid nok så hadde du hørt fra meg for leeeenge siden. Savner min gamle TE71... Det var en flott måte å bruke opp studielånet med å fiffe den opp med 2T-G og greier ;) Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 velocitoy: Og for å gjøre det hele enda mer innfløkt så har jeg sett *E7* med vindusramme på dørene. Og det er heller ikke mest vanlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg